![]() |
|
|
|||
|
|||
Test - - - - - - Donderdag training
Donderdag 15 januari, vrije-trainings-dag
Op algemeen verzoek opende het circuit van Zolder enkele weken vroeger dan voorzien zijn deuren. Te zeggen er kon gereden worden en er was medisch en andere hulp maar er waren geen baanposten. De grote belangstelling bleef echter achterwege zodat we slechts vier wagens op het koude asfalt zagen. Bart Van den Broeck en Tom Segers (Renault Megane) draaide vlot hun verkenning rondes, gevolg door de Action Kart Megane. Maar ook Jean-Michel Taymans “zoon van” deed een poging om het winterstof uit en van de BMW Z3 GT 5.0 te rijden wat met de gebruikelijk dB’s en gedonder gebeurde. Minder luidruchtig maar ook minder snel was de gele ex Jaenen-Jacobs Touring Cup BMW. Tijdens de winterpauze zijn er bijna geen veranderingen aangebracht op of rond het circuit. Het meest opvallend voor de niet piloten is de versteviging van de pitmuur vanaf de Jacky Ickx bocht tot aan de start. De rijders zelf kunnen voortaan hun laatste redding zoeken op de nieuw aangelegde kerbstones in de ‘1ste Linkse’ – Sterrenwachtbocht – Kanaalbocht en de Jochen Rindt bocht. Hopelijk tot volgende donderdag. Met extra foto's van het Wheels Themacafe Circuit Zolder (15/01/04) Groetjes Ronald |
|
||||
|
||||
wow
tof tof tof ronald en Andy, dat ziet er veelbelovend uit moet ik toegeven supergezellige keet!
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn er vroeg bij dit jaar in Zolder. Toch raar dat ze het circuit vroeger opendoen door de grote vraag en dat er dan maar vier auto's komen opdagen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
De naam op de camionette was afkomstig van garage Petroons of Petroons racing , kan mij dit vaag herineren . Met sportieve groeten
|
||||
|
||||
Klopt, Jean-Marie Detaille en Olivier Petroons zijn net voor kerstmis naar deze wagen gaan kijken en ik denk dat ze hem nu gekocht hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
In het de bedoeling dat er met de BMW Touring wordt gereden ? Met sportieve groeten
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje. Waar staan de foto's van het themacafe Wheels precies op die site.
Sportieve groeten |
|
||||
|
||||
Foto's van het themacafe wheels zal je binnekort op de site www.wheelscafe.be kunnen vinden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by Rrubinio; 02-02-2004 at 21:39. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|