![]() |
|
|
|||
|
|||
Welke Belgische piloten klaar voor F1
Ik start deze thread op om eens te vragen aan mijn medemensen om te vragen welke Belgische piloten klaar zijn voor de F1.
Sportieve racegroeten, Thomaske_GLPK |
|
||||
|
||||
op dit ogenblik ?
Hoogstwaarschijnlijk geen enkele .... eventueel Leinders (alhoewel ik daar niet echt een fan van ben) In de (nabije ?) toekomst misschien Heylen en Verdonck
|
||||
|
||||
Voor mij blijft het toch David Saelens.
Die gast is snel en presenteert goed. De vraag blijft echter of het geen té grote levensgenieter is.
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat ze Leinders nog willen in een F1-team zeker niet voor dit seizoen. Jan Heylen en Nico Verdonck mogen we zeker op termijn verwachten als testrijder bij één van de F1-teams. Maar laten we niet voorlopen op de zaken maar alleen maar hopen dat deze jongens het ooit zullen bereiken.
|
|
||||
|
||||
Waarom vergeten jullie Jeff Van Hooydonck?? Ik vind hem top.
|
|
||||
|
||||
Als je je moet afvragen wie klaar is, dan zou ik zeggen Marc Goossens, David Saelens en Bas Leinders (als die al zijn pijlen nog niet verschoten heeft). Het probleem is dat ze allemaal al eerder aan de "oude" kant beginnen te geraken. Als je naar de toekomst kijkt dan kan je zeggen Heylen en Verdonck inderdaad. Alhoewel Jan Heylen ook een iets minder jaar achter de rug heeft. Zal zich dit jaar moeten bewijzen bij Astromega om terug in de picture te komen. Maar ook iemand die niet over het hoofd mag gezien worden is Jerôme d'Ambrosio, die misschien toch nog de meeste kwaliteiten heeft van de huidige jonge garde.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Echt klaar voor de F1? NU ?
Ik vrees dat we dan bij één naam zullen blijven, namelijk Marc Goossens. Hij had er trouwens al lang moeten zijn, in die F1, maar dat ligt zeker niet aan hemzelf, wel aan een "sensatiejournalist" die de F1 toekomst van Marc enkele jaren geleden serieus hypothekeerde... Marc heeft kwaliteiten op overschot, heeft internationale ervaring (o.a. ook met eenzitters, vrij veel zelfs) en is iemand die bereid is "alles te geven"... Wat wil een team nog meer ? Juist ja, centen ![]() |
|
||||
|
||||
Er is volgens mij geen enkele piloot klaar voor F1.
Marc was enkele jaren geleden de meest logische maar nu vind ik hem te oud. Om in de F1 te raken moet je volgens mij nog altijd uitblinken in elke wedstrijd waar je aan deelneemt...
|
||||
|
||||
Quote:
en in welke wedstrijden blinkten Boomdinges, Bruni, Klien, ... al uit?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik ben het toch beu om steeds Klien daar bij te zien staan hoor. Ja hij heeft geld meegebracht van red bull en dan? Zelfs Jos 'ik heb het grootste ego van de F1' Verstappen brengt geld mee. Klien nog niks bewezen?
en dit dan: Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Jerôme d'Ambrosio gaan we misschien nog in de F1 zien. Snel én de juiste omkadering die zich aan het vormen is, als ze er al niet is. |
|
||||
|
||||
Marc Goossens heeft de capaciteiten, ben ik zeker van!
Jan Heylen ook, zal wel blijken in de toekomst.
|
||||
|
||||
A.J. in de F1?
![]()
|
|