![]() |
|
|
|||
|
|||
Wrm geen Belcar-quiz
Ik zat eens te denken aan een Belcar-quiz maar wist niet waar deze ergens onder te brengen. Ik denk dat dit de gischikte plaats is. Ik zou eens willen horen wie er allemaal een Belcar-quiz ziet zitten en als dat wel wat belangstelling krijgt mss dan iemand zoeken om deze te maken.
Sportieve groeten, Thomaske_GLPK |
|
||||
|
||||
Belcar onderdelen zitten zoals alle andere autosport-onderdelen mee ingebouwd in onze jaarlijkse autosport-quiz. Het is leuk dat je met nieuwe initiatieven voor de dag komt, maar even overleggen met de admins/mods vooraleer zo'n oproep te doen lijkt me in dit geval toch aangewezen.
En tussen haakjes : laat die afkortingen zoals "wrm" liever achterwege, je bent geen sms aan het versturen en die paar lettertjes méér zullen de zaak niet maken zeker? Last edited by Sennake; 03-03-2004 at 20:01. |
|
|||
|
|||
Ah oké Sennake, foutje. Het spijt me. Maar waar kan ik dan ergens overleggen met admins/mods want dit weet ik niet echt. Wou het wel doen maar wist niet waar je dat moest doen.
|
|
||||
|
||||
"Vraag aan de admins" is een mogelijkheid, PM is ook een mogelijkheid, emailen ook...
|
|
|||
|
|||
Ah oké, bedankt Sennake danweet ik het voor de volgende keer hé.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|