De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 16-03-2004, 09:56
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

DTM Race Drive (Directors Cut)

Ik heb mezelf even getrakteerd op dit ongelooflijk cool spel, heel veel toffe wagens van DTM over Japanse series, American Series, to Cup series (bv. Alfa GTV cup) met een echte verhaallijn in het spel.
Het is maar liefst 3 CD-ROMS groot.

Een groot probleem echter. Het draait tergend langzaam. In super slow-motion en dus onspeelbaar op mijn PC. Ik voldoe nogthans aan alle systeemvereisten. Een pak meer dan het minimum en zelfs de aangeraden requirements haal ik, maar nog
In Free Practice of Time Trial, valt het nog mee, maar vanaf er verschillende andere wagen bijkomen is het heel triestig.

Iemand een idee om dit op te lossen?
Reply With Quote
Old 16-03-2004, 11:28
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

geen idee hoe je dit kan oplossen...

Ik heb spel om playstation 2 en om eerlijk te zijn die verhaallijn trekt eigenlijk niet op veel.

Het spel daarentegen valt wel mee...
Is eens leuk om over het circuit van Zolder te rijden :-)
Reply With Quote
Old 16-03-2004, 12:24
Selespeed's Avatar
De Paddock Regular

Heb van de verhaallijn ook nog niet echt veel gezien door de traagheid van mijn PC.

Weet dat zijn vader omgekomen is in een crash en hij zich nu als rookie in de voetsporen van zijn vader wil gooien en daarvoor allerlei testruns moet maken om aan de bak te komen bij een team. Heb gehoord dat het snel heel moeilijk wordt om aan de slag te gaan bij een degelijk team.

BTW, als ik dit niet kan oplossen, verkoop ik het spel terug, 1 week oud en voor ongeveer de helft van de prijs 30 EURO + verzending lijkt me redelijk.
Reply With Quote
Old 16-03-2004, 16:37
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular

En als je al je graphics enzo op het minste zet? Hapert het dan nog? Een andere oplossing is een andere pc kopen
Kost dat spel nog zoveel op pc? Ik heb het spel op pc (voor 0 €) en op PS2 voor 19€.
Ik moet wel zeggen, het spel is e pak fijner met de PS2 dan met het toetsenbord want zone V8 op de baan met het toetsenbord, pff, daar heb ik afgezien
Reply With Quote
Old 16-03-2004, 16:54
DJ Scorpio's Avatar
DJ Scorpio DJ Scorpio is offline
De Paddock Rookie

Wat die trage graphics betreft, heb je recente drivers voor je videokaart geïnstalleerd? Normaal mag die intro-movie toch niet zo haperen, bij mij gaat alles heel vloeiend.

Ik verschiet ervan dat het nog zoveel kost, dat is toch al meer dan een jaar oud dacht ik. In de lente van dit jaar zou Race Driver 2 toch al op de markt moeten komen volgens Codemasters
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 10:02
Selespeed's Avatar
De Paddock Regular

Heb het spel gekocht in de Makro in EKe en ik dacht dat ik een goeie 40 Euro betaald heb.

Graphics staan super laag. En drivers zouden ok moeten zijn. Ik heb het probleem enkel bij Race Driver.

Bv. Need for speed: Underground draait wel perfect en op volle speed.

En daar heb je volgens de verpakking meer system requirements voor nodig. Volgens mij ligt dat gewoon aan de kwaliteit van dat spel.
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 15:26
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Heb het spel ook maar op PS en vind het fantastisch. Eerst ook op pc gekocht maar draaide ook niet en toen doorverkocht aan iemand anders en daarna gaan vragen in de winkel waar ik het gekocht had en die wisten me te zeggen dat je beeldkaart/ videokaart of hoe het ook weer heet dit spel danniet kan dragen maarja weten ze er wel iets van?
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 15:37
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

mijn broer heeft dit ook op zijn playstation

man man man

wat een ongelooflijk spel, het is lang geleden dat ik nog eens een up to date racespel gespeeld heb, maar dit is gewoon geweldig, alleen daarvoor zou ik me al een playstation aanschaffen, super gewoon
Old 17-03-2004, 17:15
Selespeed's Avatar
De Paddock Regular

Zal me dan maar wat toeleggen op time trial rijden zeker Dan kan ik wat over Zolder scheuren.
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 18:17
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

ik het het ook op de PS2, die verhaallijn, daar was ik nogal rap door eigenlijk, de V8'en was wel ff aanpassen, maar had die dan eerst goed geoefend in time trial, Bathurst en Canberra zijn wel brokkenraces als ge niet een beetje uitkijkt

het bijwinnen van de wagens ging met iets moeizamer, vooral die Toyota GT1, maar kheb ze nu wel allemaal

Vind het zeker een vd beste racespelletjes die er zijn, rijdt wel het liefst met de BTCC, kunt ge goed met op de limiet gaan!!
Old 17-03-2004, 18:22
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

persoonlijk vond ik de verhaallijn één van de mindere punten van spel. vooral omdat ge daardoor verplicht waart om met "Ryan Mckane" te rijden. ik wil niet als "Ryan Mckane" rijden, ik wil als mijn eigen rijden. daarbij, die "Ryan Mckane" was een dikke k******k. plus ook het feit dat de reclame was dat er zoveel echte race-series inzaten, en dat er uiteindelijk maar 3 echt van bestonden vond ik maar bizar. nu ja, het beste punt is dat het heel wat circuits heeft opgeleverd, die gemakkelijk om te zetten zijn naar F1 Challengen
Old 17-03-2004, 21:58
Snelle Japie's Avatar
Snelle Japie Snelle Japie is offline
De Paddock Regular

Ik heb het spel nu op iets meer dan een week uitgespeeld op de PS2 en heb nog niet zo overdreven lang gespeeld, elk kampioenschap van de eerste keer uit kunnen spelen.
Dan nog een vraagje over het spel dat Selespeed gekocht heeft, het spel bestaat uit 3cd-roms? Ik heb het spel op pc en dat zijn hier maar 2cd-roms??
Ok, ik heb dus maar 2cd-roms omdat ik alleen het engelse deel heb, dat franse moest er niet bij zijn

Last edited by Snelle Japie; 17-03-2004 at 23:43.
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 22:11
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

bij mij zijn het er ook 3 ze, en ik heb het van de eerste dag
Old 17-03-2004, 22:48
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Drie cd's, twee installatie-cd's waarvan èèn Engels en èèn Frans en dan gewoon de game cd, niet?
Reply With Quote
Old 17-03-2004, 22:57
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ongeveer. als ik mij niet vergis zijn de Franse en de Engelse de game cd, en is die andere de install ;-)

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules