![]() |
|
|
||||
|
||||
2e student karting in antwerpen outdoor
Hallo,
Ik heb daarnet in onze school, een poster zien hangen voor de 2e antwerp student karting. Dit is blijkbaar een wedstrijd karting voor studenten uit de hoge school en universiteiten. Het is een 4uur wedstrijd met huurkarts. 30 min training en dit voor 170euro dinsdag 27 april. zijn er studenten die een team willen vormen maarten |
|
||||
|
||||
Om hoe laat is dat dan? want 30 min training + 4 uur wedstrijd?
|
||||
|
||||
ben zeker en vast geïntereseerd
|
||||
|
||||
Quote:
![]() maare tja zoals ik al vroeg om hoe laat is dat dan?
|
||||
|
||||
Ben ook wel geinteresseerd.
|
|
||||
|
||||
Doen!!!!!!!
Ik heb vorig jaar samen met Swa en nog 2 andere piloten deze wedstrijd gewonnen. En ik moet zeggen het was een dagje plezier!!!! Verschillende manches, veel kans om in de finale te zitten, goede organisatie, toffe sfeer, de nodige pils, ale kortom een ideale studentendag!! En er waren nog eens deftige prijzen ook. 50% korting op een 10 daagse kytesurf reis naar biarritz voor de winnaar, en bijna iedereen kreeg wel iets cadeau! Wij doen dit jaar zowiezo mee, hopelijk jullie ook! Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hmmm, miss met een depaddock team "junior" aan de start komen
|
||||
|
||||
Gewoon doen kartmonster.
![]() |
|
||||
|
||||
Nicolas (Dekeijser) zat er inderdaad bij Maarten!
MAar wie bedoel je met Olivier?
|
||||
|
||||
ik dacht olivier ..., de achternaam kwijt, maar die kerel was tijdens de BBL karting cup in antwerpen (noorderlaan) mega rap, studeert/studeerde ook op het ufsia, nen blonde, ik ben de naam kwijt ...
|
||||
|
||||
mij (nog) niet bekend.
Wij hebben (mochten) dit jaar touwens niet meer meegedaan Met de BBL wedstrijd door hun reglementsverandering. Groetjes en hopelijk tot binnekort
|
||||
|
||||
efkes terug on topic.
Ik en speesman rijden alvast mee. we zoeken nog 2 andere piloten die ons team willen vervolledigen. mail me: maartendewe@belgacom.net
|
||||
|
||||
morgen is het zover
ik rij ook mee met benklak en caje60 van op het forum, samen met olivier cornelis beware of the "shaftmeisters" de teams Carbon Black Tivoli TEW Racing (Boetzie, Swa, Nicolas en ..) El Pajéro Pintado SPORA 2 Gauloises Racing Team Forza Italia IHAM 1 KATHO 1 Tiburon Racing VRG 2 ZAP-Racing Team KATHO 3 Delira Shaftmeisters (Caje60, Benklak, Maarten en Olivier) IHAM 2 COSIC (Speesman,en co) SPORA 1 KATHO 2 VULCANIS 1 VRG 1 Product Ontwikkeling Teeekitiziee Roadrunners Ellen en haar jongens
![]() Last edited by Maarten; 26-04-2004 at 17:01. |
|
||||
|
||||
Aangezien het oorspronkelijke Depaddock Jr.team niet voor de overwinning mocht gaan van de VSSF, hebben wij ons terug getrokken. Speesman kreeg dan nog een aanbod om met zijn school mee aan de start te komen.
Maar bij ons was er precies niet echt veel volk op school geinteresseerd. dus kartmonster zal morgen niet deelnemen. Geef ze morgen ma van katoen. en een verslagske he, dak na het blokken effe kan kome lezen hoe jullie het gepresteerd hebben. Maarten
|
|