![]() |
|
|
||||
|
||||
9 mei "Race Wars"
9 mei vindt er op het circuit van zolder een grote tuninghappening plaats. Waar men o.a ook kan sprinten en tal van shows bekijken er worden meer dan 2000 getunde wagens verwacht. Een 300 tal zullen ook deelnemen aan de sprint!
|
|
|||
|
|||
ja daar gaat veel volk op afkomen volgens mij
die hebben veel reclame gemaakt |
|
|||
|
|||
Zeg dat wel. Ik zal ook aanwezig zijn. Maar ofdat er echt een massa volk gaat komen hangt van 't weer af. Ik ga door weer in wind naar 't circuit en de echte tuningliefhebbers komen ook door weer en wind maar mensen die gewoon eens komen kijken gaan zich niet laten nat worden denk ik hoor. Maar als 't regend zullen er ook wel wat minder wagens zijn hoor.
Ik zou zeggen, allemaal een kaarsje branden om het zonnetej te laten komen ![]() |
|
|||
|
|||
Der is zelfs nen echte 370m sprint heb ik gehoord........
Als ik wist dat het 400m was ging ik ook eens kijken. |
|
||||
|
||||
Er is ook een stuntshow met Monstertrucks en Stuntcars !!!
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Waar wordt de sprint ergens gereden? Op het rechte stuk veronderstel ik of ben ik fout?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ze zullen niet gaan sprinten in de villeneuve chicane he ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Of in de Jacky Ickx
![]() Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
daar beginnen ze toch
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
hihi maar het is wel de waarheid LOL
![]() |
|
||||
|
||||
ik vraag me af hoeveel van die 2000 getunede wagens binnen zullen kunnen rijden, over die diepe greppels aan de ingang...
![]() En er geld ook een decibellimiet... |
|
||||
|
||||
er geld nen decibellimiet voor de uitlaten, ma ze doen wel nen dbdrag met installaties. Kan iemand mij de logica uitleggen?
|
|||
|
|||
Die vraag heb ik ook al aan de organisatoren voorgelegd, maar nog steeds geen antwoord op gekregen....
Waarschijnlijk erover gelezen zeker ?? En de dB's gelden alleen voor de sprint, dus iedereen die met meer dB's door de paddock rijd, geen probleem ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|