![]() |
|
|
|||
|
|||
A+RacePilot
Aan iedereen op dit forum graag 200% aandacht!!!!
Ik sta in voor de organisatie A+RacePilot, dit project wil mensen zoals jullie de kans geven toe te treden in de racerij!! Via een selectieprocedure van 5 ronden gaan we op zoek naar 2 winnaars. De eerste 3 ronden zijn tegen betaling, de laatste 2 gratis. De 2 winnaars zullen in 2005 het stuur delen in de MINI COOPER CHALLENGE, dit met de volledige ondersteuning en bijstand van het A+ Racing Team!! Op woensdag 28 april organiseren we hiervoor een kartingdag bij JPR In Sint-Niklaas. Tegen het normale tarief van 15 euro per sessie kunnen jullie komen rijden. Diegene met de snelste dagtijd krijgt een gratis deelname aan de eerste ronde!! Wie interesse heeft in het project en om op 28 april mee te dingen naar de snelste dagtijd, graag een seintje op info@racepilot.be, jullie komen bij mij terecht dan. Het project is toegankelijk voor iedereen vanaf 16 jaar! Check even op www.racepilot.be Ik hoor en zie jullie graag verschijnen!! Groetjes, Kelly |
|
||||
|
||||
Mooi initiatief, maar op een woensdag? Das nu niet meteen de makkelijkste dag voor werkende mensen hé
![]() |
|
||||
|
||||
En waarom weer de snelste? Hebt ge graag een pluimgewicht in die mini?
|
|||
|
|||
Woensdag avond, de karting is open tot 0u00...
gewoon de snelste dagtijd, da leek mij het redelijkste... we zullen ervoor zorgen dat er niemand bevoordeeld is, beloofd! En, jullie kunnen rijden zoveel ge wilt, al rijdt ge 10 keer, da mag... |
|
||||
|
||||
hmm, klinkt wel interessant, ik had het foldertje al bekeken, maar zo 300 € per ronde, das ook al ni niks he.
die kartingdag, kzal proberen, maar is ook voor mij niet de meest geschikte dag, voor een Leuvense student ![]()
|
|||
|
|||
Zeer interessant !
Als ik op die dag geen andere race heb, kom ik wel af denk ik ![]()
|
|||
|
|||
Ge moet dat anders bekijken.
300 euro per ronde is inderdaad niet weinig. Het gaat een maximume INVESTERING van 900 euro zijn. Maar kijk ne keer wat er aan vast kan hangen. Een seizoen mini met alles erop en eraan!! Wij betalen voor een donderdagtraining van 4 uren 210 euro voor een ticket. Dan heb je nog geen naft, banden, remmen... Eigenlijk is de investering dus toch niet zo groot he.. En zeg nu zelf, waar ge je deze kans nog krijgen... Kom gewoon gezellig af op dienen woensdagavond, kart ne keer, drink een pint, trakteer mij ene.... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 't gaat daar een gezellige boel worden dus!! als ge het zo bekijkt is dat idd niet duur, maar toch ..., eens een sponsor zoeken ![]()
|
|||
|
|||
zo wil ik het horen!!
tot den 28ste dan zeker?? ps ne cola is goed want ik drink geen alcohol.. |
|
||||
|
||||
En is er al een datum voor de tweede en de derde ronde .
Kelly kan je mij het reglement even doormailen , wat betreft de leeftijd dien 16 j te zijn vanaf wanneer ? 2005 of nu reeds met preselecties ( ik word 16 in oktober ) . Met sportieve groeten
|
|||
|
|||
Je moet 16 zijn in januari 2005 dus het is geen probleem qua leeftijd.
Let wel, de karting is niet de eerste ronde!! Via de karting geven we een WILD CARD weg voor de eerste ronde. Exact datums liggen nog niet vast, zodra deze vastliggen geef ik ze meteen door. |
|
||||
|
||||
Het klinkt wel leuk, maar ik ga zeker niet meedoen. Ik maak namelijk absoluut geen kans met mijn 95kg
![]() |
|
|||
|
|||
niet geschoten is altijd mis!!
just give it a chance!! kom ne keer karten en dan kunt ge nog zien he... en moet het u dan echt interesseren dan kunt ge achteraf nog altijd zo inschrijven. Tot de 28ste dan?? hihi... K ga nogal wa colakes mogen drinken... |
|
|||
|
|||
De baan is beschikbaar vanaf 14u00 tot 0u00!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|