![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hey,
is er al iet bekend waar de volgende manche van het MAK kampioenschap gaat doorgaan. Misschien zen ik er vroeg bij, ma in tijden van studeren is zoiet een schoon doel om naar te streven ![]() ![]() groeten, Maarten |
|
||||
|
||||
Aangezien ik veronderstel dat de website correcte informatie geeft zal het wel Wilrijk zijn hé.
|
|
||||
|
||||
ja, ma da was ni zeker he
|
||||
|
||||
Gio heeft zondag een schoon idee gekregen voor de karting op 15 mei. maar ik weet niet of hij al gebeld heeft.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Marienbourg? ik zen precies een kindje van 5 |
|
||||
|
||||
Eindelijk kan ik jullie meer nieuws brengen.
Zoals reeds eerder gemeld had men in Wilrijk een dubbele boeking. Het was dus uitkijken naar een alternatieve locatie ( bij voorkeur in de buurt van Antwerpen ). Door uiterst drukke proffesionele bezigheden ben ik pas vandaag tot een overeenkomst kunnen komen met de zaakvoerder van "Indoorkarting Antwerpen". Gelieve dit aan alle mogelijke deelnemers door te spelen a.u.b. Diegene van wie ik een mailadres heb zullen reeds een mail ontvangen hebben, de anderen kan ik uiteraard maar moeillijk bereiken ![]() Het idee was inderdaad tersprake gekomen om uit te wijken naar Francorchamps !!! Dit is echter te kort in tijd. Als er liefhebbers voor zijn kunnen we daar zeker eens over praten en organiseer ik deze zomer iets, voor 15 mei was het echt niet meer mogelijk. Gelieve me een mailtje te sturen voor de inschrijving a.u.b. Zoals overal gelden er ook in Antwerpen beperkingen wat het aantal karts betreft. We mogen tot 18 karts gaan maar wees er toch maar snel bij !!! Indien er meer inschrijvingen zouden zijn ben ik uiteraard genoodzaakt om in chronologische volgorde te noteren. |
|
||||
|
||||
MM Francorchamps, lijkt mij wel geinig
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Boodschap is ontvangen, maar persoonlijk zou ik niet naar Franco uitwijken, gezien de nogal zeer bedenkelijke staat van de huurkarts daar.
|
|
||||
|
||||
Ik heb daar es dees week zitte over denke.
Kunne we anders is ne dag ineen steken da we met de mak kartingpiloten en gezinneke ofzo ne dag naar de ardenne kunne doen. Zo bv eerst het race museum in stavelot gaan bezoeke en dan gaan karten in francorchamps of marienbourg. tes ma een idee he, greets, Maarten
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Zo erg is da toch ook nie |
|
||||
|
||||
zijn er veel teams ingeschreven?
De marginals of malines zijn van de partij.
|
||||
|
||||
Op dit moment zijn er reeds 17 teams genoteerd !!!
In Antwerpen mogen we tot 18 gaan, dus als jullie nog iemand weten die graag eens meerijden ... laat ze ASAP eens bellen of een mailtje sturen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() 's Wel heel veel voor zo'n smal en niet al té groot circuit.. Hopelijk komen daar geen problemen van, maar met 18 teams zit die kans er dik in vrees ik! Last edited by Breezz; 13-05-2004 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dubbele ribbescherming voorzien zekers? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|