![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Van een kennis kreeg ik vandaag een mail binnen of ik iets meer wist van een zwaar (wellicht dodelijk) ongeval tijdens de RMU Classic 2004 te Spa. Het ongeluk zou gebeurd zijn tijdens een race voor de Classic F3 race op zondag 9 mei.
Het zou gaan om Ferruccio Leone die in een Arno AR1 deelnam aan deze races. Naar het schijnt zou hij op een gespinde deelnemer zijn ingereden, door de klap zou Leone over de kop zijn gegaan......................volgens het tam-tam circuit zou de afloop van het ongeluk niet zo prettig zijn geweest. Weet iemand van jullie iets................ Heb wel veel uitslagen van die kerel terug gevonden, maar niks over afgelopen weekend.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik heb er ook iets van gehoord Marshal zeker geen tof nieuws. Dus dan wens ik met deze, ook al lezen ze het niet, de familie en co veel sterkte toe.
|
|
||||
|
||||
Heb gehoord dat zijn rolbeugel zou afgebroken zijn met deze zware afloop als gevolg, ik bespaar jullie de details. Spijtig dat deze zaken gebeuren maar de veiligheid in een oldtimer zal nooit zo goed zijn als in een moderne racewagen.
|
|||
|
|||
ja dat was in de eerste ronde als ik me niet vergis
eerst 2 à 3 ronden safety-car, ambulance reed uit, en een ronde later kwam rood uit een rode vlag vlak op een safety-car procedure kan niet goed aflopen. zoals hier al vermeld is hij op een andere deelnemer ingereden een "crouchage" die slecht is afgelopen ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|