![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
29 oktober komt voor mij ook een must-have game uit namelijk WRC 4. In WRC4 zal je kunnen rijden met de Officiele wagens van het wereldkampioenschap rally (Zoals in WRC 3) en ook met de 1600 klasse
![]() Greetzz.. Corvetteboy |
|
|||
|
|||
Ik heb WRC2 en WRC3, maar denk niet dat ik WRC4 ga kopen. Heb WRC3 vergeleken met WRC2 een stuk minder gespeeld. Die JWRC wagens lijkt me wel een leuke toevoeging. Overigens heb ik de WRC reeks altijd beter gevonden dan CMR.
Ik denk dat ik DTM Race Driver ga kopen en natuurlijk GT4. |
|
||||
|
||||
Ik heb thuis WRC3 liggen, en wel tamelijk veel gespeeld ook, maar ik ga me toch WRC4 niet aanschaffen, al ziet het er niet slecht uit. PS2-spelletjes kosten allemaal zoveel, en dan hoeven zulke jaarlijkse updates niet voor mij. Op DTM2 en uiteraard GT4 zit ik wel te wachten!
Screens posten kan ik wel ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
looks nice
![]()
|
||||
|
||||
wrc 4 ga ik ook zeker en vast aanschaffen.. zit er al een half jaar naar uit te kijken .. wrc 3 vind ik enorm goed dus wrc 4
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Nee, hoezo?
|
|
||||
|
||||
Pure afzetterij...
Heel korte stages, onrealistische schade, te weinig afwisseling (alles lijkt op elkaar) Daarom moest ook geen enkele andere WRC meer hebben... Bruno Thiry is trouwens een Duitser in dat spel... Zelfs de eerste keer toen ik het speelde was ik al WK in hard...
|
||||
|
||||
WRC 3 is in ieder geval zo simpel niet hoor! Op professional ben ik wel met vingers in de neus kampioen geworden, maar op hard heb ik nog geen kampioenschap gereden, maar uit 'single rally' weet ik wel dat het niveau daar echt wel hoog is
![]() De stages zijn meestal wel lang genoeg. Ik verschoot wel toen ik in RAC rally KP4 moest rijden: 14.0 km, en dat terwijl het nog wat donker is ![]() WRC4 zal zeker de moeite zijn, maar kan me nog genoeg amuseren met WRC3, dus ik ga WRC4 toch nog maar ff in de winkel laten liggen.
|
||||
|
||||
14.0 km, is da het langste wat ze tegenwoordig uit hun mouw schudden?
ik heb een spel uit '96 (ik kan er een jaar of 2 naast zitten) waarin de langste stage +/- 50km was... trouwens: voor RBR is er een stage gemaakt van 27km, maar die hebben ze niet in het spel gestoken wegens "te lang", begrijpe wie kan...
|
||||
|
||||
Quote:
30 minuten op 1 stage en dan moest ge nog heel geconcentreerd rijden om geen schade te hebben.
|
||||
|
||||
Ik vind tot nog toe Colin McRae beter dan de WRC reeks, ik vind McRae realistischer dan WRC.
Heb net Colin McRae 2005 gekocht (voor 44,95€ in de Mediamarkt ) en het ziet er weer goed uit. De rally van Duitsland is nieuw t.o.v. 2004 en die proeven vind ik leuk, ze trekken veel op Belgische rally's met veel kruispuntjes. Wel is het spijtig dat Colin McRae niet de officiele licentie heeft om de namen en auto's uit het WRC te gebruiken. Ook de Peugeot 307 ontbreekt. Als ik nog eens wat meer tijd heb ga ik het ook online proberen te spelen. |
|
||||
|
||||
Ik geef toe dat RB Rally realistischer is dan WRC 4 maar WRC 4 heeft trekjes van Arcade soms vindt ik. Daarom vindt ik voor mijn eigen WRC 4 een fijner spel. Gewoon een fijnere Gameplay. Andere hebben dan liever realisme dan half realisme half arcade zoals WRC 4.
Greetzz.. Corvetteboy
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik verkies dus 100 % realisme ![]()
|
|