![]() |
|
|
|||
|
|||
Colin Mcrae uit het WRC
Het zat er aan te komen, maar nu officieel: colin mcrae zal spijtig genoeg niet meer rijden in het WRC volgend jaar.
Hij was nooit echt één van mijn favoutiete rijders, maar spectakel gaf hij wel: bij naam niks voor niks mcrash :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
Zoals hij zelf zegt moet hij nog veel leren. Zijn temperament kennende zal hij echter zich af en toe ook wel eens laten gaan. Spektakel verzekerd. C U |
|
||||
|
||||
Die Tina is (allee was) anders wel een ferm madam
![]() |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de kans groot is dat hij volgend jaar toch zal rijden.
Met Subaru ipv Burns. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Jochen |
|
|||
|
|||
Quote:
Als dat waar is. Eén van de smaakmakers blijft in WRC. En nog wel met een wegen die veel kans maakt. C U |
|
||||
|
||||
oew yeah
colin is en blijft mijn favoriet ![]()
|
||||
|
||||
Rally Wales / GB
Colin McRae had gehoopt om in September te kunnen starten in zijn thuisrally met een Ford Focus WRC of een Subaru Impreza WRC maar volgens worldrallynews.com krijgt hij het budget niet rond...
Quote:
Spijtig voor McRae, maar Hirvonen en Duval zullen tevreden zijn dat ze de confrontatie niet moeten aangaan met Colin. De kans dat McRae terugkeert in het WRC wordt opnieuw een beetje kleiner. |
|
|||
|
|||
Is het niet raar dat een grootheid als Colin McRae het budget niet rond kan krijgen voor een WK rally in eigen land?
|
|
||||
|
||||
als hij echt wil rijden kan hij dat toch zelf betalen. Zijn salaris was hoog genoeg de afgelopen jaren. Als hij zich wil bewijzen ligt de bal in zijn kamp...
|
|||
|
|||
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Misschien gebruikt hij het "geen budget" excuus alleen maar omdat hij niet echt wil rijden tijdens de RAC.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|