![]() |
|
|
||||
|
||||
MAK karting 19 juni
Op zaterdag 19 juni ist alweer een mache van de MAK, deze keer in Aalst.
Ik zal zeker van de partij zijn (uiteraard ![]() Vind wel dat het parcours me heel goed ligt. Heb op einde toch een redelijk snelle tijd kunnen neerzetten die vrij vanboven in de beste maand/jaar tijden staat ![]() Ben dus eens benieuwd wat het gaat geven met de MAK. |
|
||||
|
||||
Re: MAK karting 19 juni
Quote:
![]() Trouwens ik vind die 4de plek niet zo slecht, voor een eerste keer en gezien de eerste twee de Mobil-teams waren. ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: MAK karting 19 juni
Quote:
FF
|
|||
|
|||
het wordt tijd dat het de 19de juni zal zijn...
dat blokken voor die stomme exaampjes komt er toch langs men oren uit. en ik denk dat dit geld voor alle 'blokkende' piloten na 3 weken 'stilzitten' is het tijd om er eens stevig tegenaan te gaan! -> lees: extra veel gas te geven niet waar, raceboy? ![]() see you all ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
snelle,
ik kan da alleen maar bevestigen. Ma ik heb pech, ik heb diene zaterdag nog een zwaar exaam en de maandag ook nog eentje ![]() Ma ik rij wel de zaterdag bij wijze van ontspanning. ![]() Ma ik vind da alle studenten 2 rondes voorsprong moeten krijgen. Omda wij toch al de afgelopen weke fysieke en mentale arbeid hebben moeten leveren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
zo een extra punt: - voor elk afgelegd examen tussen 2 wedstrijden van het MAk karting kampioenschap krijgt de betrokken piloot 10 seconden voorsprong. ![]() aangezien het bijna verkiezingen zijn en om er een beetje in te kome... zullen we er om stemmen??? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Net op een ander forum gevonden "Als we P&P maar achter ons houden, kwestie van een goede zaak te doen in het kampioenschap." Sommigen hebben blijkbaar duidelijke objectieven voor de volgende koers.
Wij van P&P komen ons gewoon amuseren ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
pff, gelle zijt gewoon jaloers
![]() euh Speesman, mensen die kiezen om later zelf les te geven aan studenten, daar telt da ni voor ![]() P&P racing heeft toch ook ne student in het team dus... gelle kunt er alleen maar van profiteren. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|