![]() |
|
|
|||
|
|||
Citroen heeft wat fotos van de Xsara WRC opvolger gepubliceerd vandaag: Citroen C4 WRC gallery
Dit zijn fotos van roll out. De ontwikkeling kan nu beginnen en het debut in competitie wordt op het einde van volgend seizoen gepland. In 2006 ga ze Xsara hierdoor vervangen. Ik vind het persoonlijk een zwaar gedrocht (ik ben niet Citroen fan; ik vind de 307 ook stap achteruit t.o.v. van 206), vooral van achter bekeken: ![]() Last edited by Guido; 08-09-2004 at 00:11. |
|
||||
|
||||
Thread toch maar even afgesplitst.
![]() Langs achter ziet ie er inderdaad niet uit. Met het motto "if it looks right, it drives right" indachtig, zullen ze bij Citroën misschien nog veel ontwikkelingswerk hebben. Benieuwd ook of de ontwikkelingen van de Xsara in 2005 hieronder zullen gaan lijden. Die extra vleugel achteraan lijkt helemaal nergens op, 't zal wel allemaal zijn aero-redenen hebben, maar duidelijk is dat 'function' hoger op de lijst stond dan 'beauty'. De voorkant ziet en al niet veel beter uit. Last edited by Guido; 08-09-2004 at 00:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Vooraan ziet hij er wel wat beter uit, maar ik vind hem niet echt heel stoer en koplampen kunnen mij ook niet bekoren (eigenlijk vind ik de originele C4 gewoon niet zo geslaagd). |
|
||||
|
||||
ha, da's grappig, ik postte, zag toen pas de link, ging kijken, voegde zelf een foto van de voorkant bij, en jij was al daar met je antwoord.
![]() ![]() Ook over de voorkant zijn we het dus eens. Die lichten... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Het ligt er gewoon allemaal dat de C4 niet zo mooie basis is als de Xsara:
![]() ![]() Voor mijn part hadden ze beter de 5 deurs versie gekozen, die achterkant is een schoonheid in verhouding met spuuglelijke achterkant van de coupe versie (nog altijd niet mooi, maar iets aangenamer om naar te kijken): ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De C4 coupé trekt op niks. Ik vind dat ze vanaf de C2 verkeerd aan het gaan zijn, als je een C2 ziet met een achterspoiler, moet je maar eens op letten, dit is net een winkelkar!
De C4 5deurs heeft wel iets weg vind ik van de nieuwe Focus II |
|
||||
|
||||
Ook ik vind de C4 WRC helemaal geen mooie wagen.
|
|
||||
|
||||
Een stap achteruit tov de Xsara.
|
|
||||
|
||||
als ik de baas was bij citroën dan kreeg de ontwerper van mij ook een C4, en dan bedoel ik niet een dienstwagen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sorry voor de beetje OT. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|