![]() |
|
|
||||
|
||||
Foto's Nodig
Beste,
Heeft er iemand foto's van de Belien Racing Z3 in de livery hij reed tijdens de 24uren van SPA 2002 en vorig jaar de Belcar Masters, en misschien heeft er ook iemand filmpjes of geluid van die wagen?Het is nodig voor een MOD (WGTS) waar de wagen= ![]() in zal zitten, maar ze vinden geen foto's voor de livery te maken, en geen geluid voor in-game .. alles is welkom,Het RSR team,makers van deze mod, zal jullie dankbaar zijn, TNX ![]() en nogmaals, het is de BMW van Belien die we zoeken, niet die grijze van LVC, laat je niet misleiden voor de grijze kleur van die foto ![]() Last edited by PorscheGT; 01-09-2004 at 21:14. |
|
||||
|
||||
Ben eens in mijn foto-archief gedoken; foto's zijn onderweg
![]() |
|
||||
|
||||
dankjewel sennake, die foto's zijn heel behulpzaam bij het maken van de wagen, tnx
![]() |
|
||||
|
||||
Als de het voorbeeld zo zie wordt het dan een LVC BMW Z3 in de kleuren van Beliën.
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
FF, die ook verkeerd kan zijn natuurlijk
|
||||
|
||||
FastFons, jouw valt het dus ook op............de diffuser aan de achterzijde en de uitlaat in het midden onder de wagen lijken meer op de LVC Z3 dan op de Belien Z3. Deze opmerking doet overigens niets af aan het mooie werk dat Marcosmeister ons laat zien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
dankje voort compliment marshal, maar ik heb die wagen niet gemaakt hoor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik heb er op mijn pc op kot een 40-50 foto's van (24u 2002) maar internet is nog niet terug aangesloten :s Aan de voor -en achterbumper is imho nog wel wat werk.
|
|
||||
|
||||
Ik heb enkele foto's uit mijn arcief op een sitetje gezet.
http://members.fortunecity.com/wicas/index2.html ![]() ![]() ![]() Groetjes |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|