De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 01-09-2004, 21:04
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Foto's Nodig

Beste,

Heeft er iemand foto's van de Belien Racing Z3 in de livery hij reed tijdens de 24uren van SPA 2002 en vorig jaar de Belcar Masters, en misschien heeft er ook iemand filmpjes of geluid van die wagen?Het is nodig voor een MOD (WGTS) waar de wagen=
in zal zitten, maar ze vinden geen foto's voor de livery te maken, en geen geluid voor in-game .. alles is welkom,Het RSR team,makers van deze mod, zal jullie dankbaar zijn,

TNX

en nogmaals, het is de BMW van Belien die we zoeken, niet die grijze van LVC, laat je niet misleiden voor de grijze kleur van die foto

Last edited by PorscheGT; 01-09-2004 at 21:14.
Reply With Quote
Old 01-09-2004, 22:07
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ben eens in mijn foto-archief gedoken; foto's zijn onderweg

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 01-09-2004, 22:08
PorscheGT's Avatar
De Paddock Regular

dankjewel sennake, die foto's zijn heel behulpzaam bij het maken van de wagen, tnx
Reply With Quote
Old 01-09-2004, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Als de het voorbeeld zo zie wordt het dan een LVC BMW Z3 in de kleuren van Beliën.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-09-2004, 16:25
PorscheGT's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Als de het voorbeeld zo zie wordt het dan een LVC BMW Z3 in de kleuren van Beliën.
toch niet, grijs is de kleur die een auto heeft in het 3d-model programma de wagen moet nog gepaint worden dus ...
Reply With Quote
Old 02-09-2004, 16:49
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marcosmeister
toch niet, grijs is de kleur die een auto heeft in het 3d-model programma de wagen moet nog gepaint worden dus ...
Da's zever. Dit is gewoon een tijdelijke template. Blauw is de kleur normaal. Trouwens, hoe komt het anders dat er al schaduw is?
Old 02-09-2004, 17:51
PorscheGT's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Integra
Da's zever. Dit is gewoon een tijdelijke template. Blauw is de kleur normaal. Trouwens, hoe komt het anders dat er al schaduw is?
zever? zucht, open zmoddeler eens en maak eens een gewone sphere, welke kleur heeft die dan? zonder textures ... ?? i rest my case, en nu back on topic
Reply With Quote
Old 02-09-2004, 18:10
Integra's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
zever? zucht, open zmoddeler eens en maak eens een gewone sphere, welke kleur heeft die dan? zonder textures ... ?? i rest my case, en nu back on topic
Daar hebt ge gelijk in, maar dat grijs is anders. Dit is duidelijk al een skin. (daarom nog niet de skin die gebruikt zal worden )
Old 02-09-2004, 18:20
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Quote:
Volgens mij doelt Marshal hier niet op de kleur...

FF, die ook verkeerd kan zijn natuurlijk
Old 02-09-2004, 18:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

FastFons, jouw valt het dus ook op............de diffuser aan de achterzijde en de uitlaat in het midden onder de wagen lijken meer op de LVC Z3 dan op de Belien Z3. Deze opmerking doet overigens niets af aan het mooie werk dat Marcosmeister ons laat zien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-09-2004, 20:54
PorscheGT's Avatar
De Paddock Regular

dankje voort compliment marshal, maar ik heb die wagen niet gemaakt hoor dat is gedaan door anderen van dat RSR team, wat ik doe is de wagen een livery painten, gelijk nu is die wagen grijs, maar dan maak ik bvb(niet op die z3 natuurlijk, in dat team zit ik spijtig genoeg niet ) het nummer,de banner, al de sponsers, een eventuele figuur of lijn of cirkel ofzo dat is wat dragonfly, ik en waarschijnlijk nog enkelen op depaddock doen zo een echte wagen maken, kunnen niet al te veel mensen denk ik, ik in ieder geval niet, maar integra was dat aan het leren dus misschien binnenkort kan hij wagens maken ..
Reply With Quote
Old 02-09-2004, 21:23
Integra's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
dankje voort compliment marshal, maar ik heb die wagen niet gemaakt hoor dat is gedaan door anderen van dat RSR team, wat ik doe is de wagen een livery painten, gelijk nu is die wagen grijs, maar dan maak ik bvb(niet op die z3 natuurlijk, in dat team zit ik spijtig genoeg niet ) het nummer,de banner, al de sponsers, een eventuele figuur of lijn of cirkel ofzo dat is wat dragonfly, ik en waarschijnlijk nog enkelen op depaddock doen zo een echte wagen maken, kunnen niet al te veel mensen denk ik, ik in ieder geval niet, maar integra was dat aan het leren dus misschien binnenkort kan hij wagens maken ..
Daar ben ik ondertussen opnieuw ver van af.
Old 04-09-2004, 02:09
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Ik heb er op mijn pc op kot een 40-50 foto's van (24u 2002) maar internet is nog niet terug aangesloten :s Aan de voor -en achterbumper is imho nog wel wat werk.
Reply With Quote
Old 04-09-2004, 18:53
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie

Ik heb enkele foto's uit mijn arcief op een sitetje gezet.
http://members.fortunecity.com/wicas/index2.html

Groetjes
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules