![]() |
|
|
||||
|
||||
WRC Sardinie
Allez , we zijn weeral vertrokken voor een hopelijk spannend weekend.
De Swa heeft de snelste tijd op de shake-down, zou dit een voorbode zijn? |
|
|||
|
|||
Er zouden best wel eens heel wat mensen kunnen uitvallen. De proeven zijn enorm smal en snel. Dus een foutje zou wel eens grote gevolgen kunnen hebben.
|
|
|||
|
|||
Wow, de Subura van Solberg is tijdens SS1 echt wel een pak sneller dan de rest
![]() |
|
|||
|
|||
Loeb verliest al in de eerste ss 30 seconden op solberg...
Volgens mij nogmaals het bewijs hoeveel tijd er verloren gaat om te openen op een gravel/zand ondergrond... |
|
|||
|
|||
Ook een slecht begin voor Skoda: Gardemeister staat stil met mechanische problemen; hij was ongeveer even snel onderweg als Loeb en dus sneller dan Schwarz.
EDIT: het lijkt om een technische panne te gaan en niet om een stuurfout. EDIT2: ophanging vooraan gebroken (toch eraf gegaan?) => opgave Schwarz heeft de indruk dat hij geen power heeft... Last edited by gwyllion; 01-10-2004 at 11:36. |
|
||||
|
||||
Na 3 KP's Solberg al 30 seconden los, da vijf plaatsen erna zitten wel heel close bij elkaar! En de Swa moet nog wat zijn ritme vinden precies
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Maar nu geen split tijden meer voor solberg... Dus ik vrees dat het game over is voor hem...
En dus te snel geweest... rijdt dus toch nog mee... |
|
|||
|
|||
Quote:
Solberg sluit de dag af met een halve minuut voorsprong op Gronholm. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Last edited by gwyllion; 02-10-2004 at 10:55. |
|
|||
|
|||
Het regent opgaves/grote problemen: Rovanpera zou SS8 niet gestart zijn (transmissie problemen), Gronholm is gestopt tijdens SS8 met motorproblemen, Duval heeft ook pech (ophanging of wiel gebroken).
Er zijn dus maar 4 rijders die in aanmerking kunnen komen voor de overwinning: Solberg, Loeb (al bijna 1 min achterstand), Sainz en Martin (bijna 2 min achterstand). |
|
||||
|
||||
en even ter informatie doet Larry Cols ook mee en staat op dit moment 5de in de JWRC klasse .. hij won 1 ss en werd 2keer tweede en een paar keer derde .. dus ook helemaal niet slecht zou ik zeggen
![]() |
|
||||
|
||||
De Uitslag :
1. P SOLBERG 4:43:47.9 2. S LOEB +2:07.9 3. C SAINZ +3:20.9 4. A NAVARRA +10:16.1 5. F DUVAL +10:48.0 6. G GALLI +25:11.6 7. M GRÖNHOLM +26:39.2 8. A WARMBOLD +28:03.2 9. P ANDERSSON +29:03.6 10. P ANDREUCCI +31:01.9 BRON : www.wrc.com Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Wederom ter informatie heeft Larry Cols zijn 5de plaats in de JWRC klasse behouden.. mooi resultaat vind ik
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|