![]() |
|
|
|||
|
|||
Rally van Haspengouw - 10/10/2005
Een mooie deelnemersveld, zowel kwalitatief als kwantitatief, met ook een historic gedeelte. Ga eens kijken of ik tijd heb en dan trekken we richting Landen.
Quote:
Quote:
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Awel daar zou ik ook nog eens graag naar toe gaan zie. Kenden we toch maar iemand die in de buurt van Sint Truiden woont eh (hint hint)...
![]() |
|
||||
|
||||
De kans is ook reeël dat ik ook eens ga kijken daar in Landen naar de "rally der Consouls"...
Het deelnemersveld is inderdaad de moeite voor een kleinere rally als de deze... Maar aangezien ik nog nooit deze rally heb bezocht zou het uiteraard heel handig zijn moesten enkele "ervaren" bezoekers van de Rally van Haspengouw wat info verschaffen over de KP's en cervice park, ligging ed. Verder zou info qua berijkbaarheid zeer handig zijn, uiteraard zou een KP plan anno 2003 wel een kers op de taart zijn. Alvast bedankt.... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Jij komt van Nijlen zie ik. E313 richting Hasselt, daar eraf richting Sint-Truiden en die weg blijven volgen tot in Gingelom. Daar aan de stoplichten rechts en na 2 kilometertjes ben je er. Het rallycentrum ligt in het centrum van de gemeente (kan je niet missen, zo groot is het niet). Let wel op als je hier in de buurt rondrijdt, de politie maakt graag foto's. Een plan heb ik, maar omdat de kans op wild verkennen dan wat te groot is, zet ik het hier niet. Gewoon kaartje kopen daar, of de wegenkaart gebruiken, 't ligt allemaal binnen een straal van 15km. ![]() En het is Colsoul, niet consoul. ![]() |
|
|||||
|
|||||
Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
Zijn er hierdoor dan groote verkeers / fille problemen...???? Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Wij verwachten geen al te grote problemen, omdat er een omeliding voorzien is rond het rallycentrum. De reden van deze kleine zone is: = plezanter voor piloten: moeten geen km' en km's verbinding rijden. = plezanter voor publiek: grote verplaatsingen zijn niet nodig. Als wij ooit de toelating bekomen om over 2 dage in te richten(wat uiteindelijk onze bedoeling is) zal het wel uitgebreider worden....
|
||||
|
||||
Dat ze maar rap de kp's van Zoutleeuw en Binderveld gaan terug bij halen !
dat zijn nog es echte kp's van vroeger ! en nog heel schoon stukken om gaan te kijkken . |
|
|||
|
|||
Ewel Dragu, gij woont in Zoutleeuw?
Misschien de politiekers eens aanspreken in uw gemeente, want wij zijn in ieder geval al enkele jaren vragende partij.
|
||||
|
||||
Hij kan ook proberen zelf burgemeester worden. Of het gaat lukken is iets anders.
![]() Benny, hoe zit het met de jump? Terug erin heb ik van iemand gehoord. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Doe dagelijks pendelverkeer naar Brussel via Sint-Truiden/Gingelom/Walshoutem ipv Sint-Truiden/Tienen. Als ik van Antwerpen kom, steevast over Brussel, nooit Hasselt. In ieder geval 10-oct staat al langer in mijn agenda aangekruist. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Idd , die politiekers , daar moet je nieveel van verwachten !
pffffffffff |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had eigenlijk de route via Mechelen > Brussel > E40 > exit 28. Dit zal mss niet de kortste route zijn, maar ik denk dat deze route vooral wel de snelste zal zijn. Ik zal volgende week bevestigen als het zo is... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|