![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Qua Belcar en ander deftig circuit materiaal is er ook precies niet écht veel aanwezig?? Zijn er op de stand van Circuit Zolder weer de nodige vrijkaarten te vinden voor de World Series op 1mei?? of word het dit jaar dan toch de premiére dat de World Series een betaland evenement word? (en zo het een minder grote mierenhoop zal zijn in de paddock...) |
|
||||
|
||||
Eventjes antwoorden op de vraag van Mr Dallara ivm die vrijkaarten voor de World Series. Misschien is dit wel eventjes Off Topic. Op de stand van Circuit Zolder heb ik geen kaarten zien liggen, maar ik denk wel dat er weer bij wijze van spreke met de kaarten zal gegooid worden. Bij het bestellen van een Racing Club Zolder pas krijg je namelijk 10 gratis tickets voor de World Series by Renault. Als ze er daar al zoveel geven, zullen er ook waarschijnlijk weer veel uitgedeeld worden op andere plaatsen.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
De Renault-weekends, waar dan ook in Europa, zijn in 2005 gratis.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 30-01-2005 at 18:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je liever een verlaten circuit met lege tribunes? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar een iets tussen de mierenhoop van de voorbije 2 jaren in zolder tijdens de WS en lege tribunes lijkt me perfect. En volgens mij zal dit perfect te realiseren zijn d.m.v. doodgewoon 10€ inkom te vragen (wat een klein bedrag is voor wat je in de plaats krijgt) en zo de mensen die dan komen te geven waar ze recht op hebben. Dat ze dan bv niet opéénstaan gepakt, dat er minder file zijn op de toegangs wegen, dat je op een normale manier kan wandelen in de padock, ... En vooral dat kan alles veilig verlopen, als er de voorbije twee jaar iets deftig qua bv brand ofzo was gebeurd in de paddock, had ik er liever niet willen zijn... Hier moet ook over nagedacht worden! Maar ik hoop en veronderstel dat met het wegvallen van de Belcar race tijdens de Renault day's er een pak minder volk zal zijn. |
|
||||
|
||||
Even de berichten met betrekking tot de vrijkaarten voor de World Series in een aparte thread gezet.
Ik snap werkelijk niets meer van de jeudige autosportfan. Moet men betalen dan is het duur, is het voor niks is het weer te druk ![]() ![]() Een perfecte organistie in 2005 => Dan zijn ze goed bezig Dezelfde puinzooi als 2004 => tijd voor een column ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
waarschijnlijk gaat er dus minder volk zijn, gewoon omdat de meesten niet eens zullen weten dat er die dag iets te doen is op zolder ik kan mij vergissen natuurlijk...
|
||||
|
||||
.
Last edited by Mr.Dallara; 30-01-2005 at 18:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dit kan gebeuren zeker als een zwaar weekend achter de rug hebt... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Liever een gratis mierenhoop dat een ongezellige lege boel voor10 euro.
|
|||
|
|||
Ze moeten het gewoon zoals in de DTM doen. Dat de mensen die in de Paddock willen 'in de weg lopen" dan ervoor gaan betalen.
Mvg |
|
||||
|
||||
In Zolder kunt ge de mensen niet weghouden uit heel de paddock anders geraakt ge nergens. Alleen achter de boxen kunt ge betalende zone maken.
|
|