![]() |
|
|
|||
|
|||
stage 1 - Saturday 31 December 2005 | Lisboa > Portimão
Quote:
|
|
|||
|
|||
Depres wint de eerste etappe.
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
Ik ben benieuwd naar de tijd van de Belgen (Fast Freddy en Henrard) en Robbie Gordon. Last edited by gwyllion; 31-12-2005 at 14:56. |
|
|||
|
|||
De Portugees Sousa is 2de. Bij de motoren hebben de lokale rijders ook hun best gedaan.
Quote:
Last edited by gwyllion; 31-12-2005 at 15:35. |
|
|||
|
|||
Een goede dag voor Volkswagen: 1, 3, 4, 7 en 9. Mitsubishi: 5, 6, 11 en 12. Dit zegt natuurlijk niks aangezien het echte werk in Afrika begint.
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
In zo'n eerste etappe valt niets te winnen, enkel te verliezen (bv door een crash of technische problemen).
Van die X-Raid BMW's heb ik ook grote verwachtingen. |
|
||||
|
||||
21e Henrard en 42e Loix, goed gereden voor z'n echte road etappe.
Pas een 117e plaats voor de RAV4 van Ferijn! Wauters zou al voorbij ASS zijn, maar hij word nog niet opgegeven in het klassement. Zijn er op de site v Dakar zelf trouwens foto's te vinden? Voordien was dat steeds het geval, nu blijkbaar niet meer? of zie ik niet goed? op raid-live.com vind je ook altijd wel goeie foto's. Zijn er nog goede up-to-date foto site's? |
|
|||
|
|||
Op motorsport.com staan meestal ook wel een aantal foto's.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
464 / Mattijs-Bamps
Een barst in de voorruit, maar het vertrouwen is gááf.
Joris en Ivan voelden zich op de allereerste klassementsproef tussen Lissabon en Portimão erg in hun nopjes. Het parcours, als uit het WRC-kampioenschap gegrepen, beviel uitstekend. "Met een beperkte, weloverwogen begroting, en nog 9000km voor de boeg kunnen we ons vanzelfsprekend niet meten met de 'professionals', die werkelijk vrachtwagens vol onderdelen meenemen" lacht Joris, "maar we zijn op weg naar Dakar, en behalve een barst in de voorruit verloopt alles schitterend". Team 464 rukt morgen op vanaf plaats 155. Wie laatst lacht, ... Gelukkig Nieuwjaar.
|
|