![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hey,
weet iemand van jullie iets meer over een rally die dit weekend in de streek rond Landen wordt verreden. Ik heb er iets van opgevangen... Groeten, Maarten
If I die before I wake, atleast in heaven I can race Last edited by kartmonster; 28-02-2005 at 20:30. |
|
|||
|
|||
Je bedoelt waarschijnlijk de openingsproef van het VAS kampioenschap : De Short Rally van Zuid Limburg !!!
Meer info : www.aczl.be C U |
|
||||
|
||||
en als de auto op tijd af geraakt komt Chris Van Woensel aan de start met deze wagen
![]() ( bron: cvwrallysport.be ) |
|
||||
|
||||
Hey,
Ja, dat is hem. Volgens de site, komt van woensel zo wiezo aan de start. Ook colsoul komt. Hopelijk blijft de sneeuw daar nu ook liggen en krijgen we van die prachtige rallytaferelen zoals afgelopen weekend in de omgeving van francorchamps.
|
||||
|
||||
Voor diegene die zondag terplaatse zijn, en een fototoestel in de buurt hebben. Gelieve dan aub de Opel Kadett van Frank Boulat en Mark Roef (de VAS kampioenen van vorig jaar, en nu zondag met start nr 1) in beeld te brengen.
Ik bezorg dan de foto's aan Frank Boulat. Mogelijk ben ik ook in Sint truiden dan, maar de kans is zeer klein wegens andere verplichtingen... ![]() Last edited by Mr.Dallara; 01-03-2005 at 20:50. |
|
|||
|
|||
En trek voor mij maar fotos van nr 3 !
|
|
||||
|
||||
Quote:
We zullen ons best doen ![]() stop anders effe als je voorbij komt, dan hebben we je zeker op foto ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ok Zal ik zeker doen !
En Geert dat weet je he ! |
|
|||
|
|||
zou ook wel willen gaan als't weer wa meezit, maar waar is dit precies, geraak niet wijs uit het kaartje. In de buurt van Sint-truiden, maar waar exact
Last edited by TheJudge; 03-03-2005 at 11:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
uhuh dan weet'k waar het is, daar zijn ook al sprints gehouden door abc-tuning