![]() |
|
|
||||
|
||||
Rood kruiske
Ongetwijfeld is het onderwerp in een ver verleden al eens aan bod gekomen, via de search functie heb ik het antwoord nochtans niet kunnen vinden.
Dit is het probleem op mijn werk-PC: bij een aantal posts krijg ik nl. een rood kruiske te zien ipv een mooie foto (de advertentie banner idem dito). En laat dat nu net het geval zijn met quizfoto's in de cruciale eindfase ![]() Zo krijgen Guy, Pompierke en het achtervolgend peloton zomaar een halve dag voorsprong in de schoot geworpen ![]() De oplossing zal wel simpel zijn, maar ik ken ze niet, dus alle advies is welkom. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Als je met Outlook werkt, zou het kunnen dat die op "veilige zone" ingesteld is.
Om dit te controleren: Bovenaan in de menu "Extra" kiezen en "Opties..." aanklikken. In het kadertje "Beveiliging" aanklikken bovenaan. Nu zou je een wereldbolleke moeten zien waarnaast staat: o Internet-Zone o Zone met websites met beperkte toegang Als het onderste aangeduid is, kan het zijn dat je geen foto's ziet. Gewoon even proberen het bovenste te selecteren, en op "toepassen" klikken onderaan (daarna "OK" om te verlaten). Hopelijk dat dit helpt... |
|
||||
|
||||
Norton Antivirus ofzo op uw PC?
|
|
||||
|
||||
Het antivirus programma is van McAfee, ik kan zelf geen enkele setting wijzigen (daar heeft het bedrijf wel voor gezorgd
![]() Bijzonder eigenaardig is dat die rode kruiskes zich enkel voordoen bij zaken die door onze vriend Sennake worden gepost: quizfoto's, modelbouwfoto's, avatar.... Met de andere forummers stellen deze "problemen" zich niet ![]() |
|
||||
|
||||
Heb je firefox? Mischien heb je dan wel per ongeluk alles geblockt van de server van de paddock. Ik heb dat ook eens vergehad.
Tools --> Options --> Webfeatures, en dan bij load Images eens kijken off je geen exceptions hebt ingesteld.
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|