![]() |
|
|
|||
|
|||
Slaap kindjes slaap, daar buiten staat RACB
6-7-8-9 april: Testdag op Zolder - Tac Rally en Belcar/touring/sprinters en historics op Spa
20-21 mei: Seizoensrally en Belcar/touring en sprinters 23-24-25 juni: 24 ieper rally en Belcar op Zolder Ik snap het niet hoe we het in zo een klein landje gedaan kunnen krijgen om 2 topkampioenschappen 3 van de 7 wedstrijden samen te plannen. Effe wachten op kalender BTCS-Fun Cup en Rallycross ![]() De cinema van het rallycriterium VAS contra RACB is er weer eentje om in te kaderen. Straks gaan ze weer allemaal blijten als die 2 honden vechten.... Arm België Dries Heyman |
|
||||
|
||||
Ze zullen het nooit leren, bananenrepubliek België!!!!!!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is heus geen toeval dat er drie Belcarraces en geen BTCS-wedstrijden samenvallen met een toprally. |
|
|||
|
|||
De F1 in Spa en de trucks in Zolder zouden samenvallen? Goed bezig moet ik zeggen!
Mvg... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel het Belcar gebeuren op de Lausitzring valt samen met de 25h van de Fun-cup te Franco... Dus dit jaar heel wat minder attracties in fun-cup... Bouvy, Maes,...
|
|
||||
|
||||
Ik zal er niet te veel van wakker liggen. Keuze om te gaan kijken, is niet eens echt moeilijk te noemen.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Bah, zoals hier al gezegd. Ik ging TC rijden op Lausitzring en 25H Fun Cup. Nu zal ik keuzes moeten maken en ik zal niet de enige zijn denk ik. Spijtig, want hierdoor zullen diverse piloten op één van de twee niet aanwezig zijn. En, naar ik mij meen te kunnen herinneren van 2005 stonden er toen wel wat Belcar en TC piloten aan de start.
Idem voor de supporters. Ik had mezelf voorgenomen om enkele rally's te gaan bekijken in 2006. Ook nu zal ik één van de zaken moeten missen. Zou toch leuk geweest zijn indien je een goed gevuld agenda hebt om elk weekend wel iets te gaan bekijken hé Huudo ![]() Alle pure rallyman is jouw keuze inderdaad snel gemaakt Huudo, maar er zijn mensen die meerdere interesses hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als pure rallyman wil dat niet zeggen dat ik nooit naar circuit ga he, integendeel, maar er is nog keuze genoeg denk ik. Ook voor de circuitmannen die eens naar de rally willen gaan. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() Zal er dan toch ook maar één van de twee kiezen zeker. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|