![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 22 sept 2006 - Thema cafe Wheels in Zolder
Ok dan. Met nog bijna 2 weken te gaan, traditioneel tijd om de aankondigingsthread te starten. De vakantie heeft lang genoeg geduurd en aangezien het in augustus uitermate slecht weer geweest is, heeft iedereen die in die maand vakantie heeft gehad, geen enkel excuus om geen afgewerkt model mee te brengen. Immers, 2 à 3 weken vol aan de modelbouwbak kunnen móet wel leiden tot afgewerkte modellen.
![]() ![]() Op de voorlopige agenda staan: - Modelbouwevenementen 2de jaarhelft - Modelbouw in de praktijk (demo): 2 componentelijm - photo-etching - Vitrinekasten - Bespreken modellen - Varia Voor de demo's graag jullie eigen materiaal meebrengen. ![]() Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat? Thema café Wheels Vrijdag 22-sep-2006 dus Starten doen we om 20.00 Kunnen jullie, zoals gewoonlijk, jullie deelname hier bevestigen? Alvast bedankt en tot dan. ![]() Last edited by Guido; 21-09-2006 at 17:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
- website - gebrek aan tijd van de spuitcabine eigenaar Volstaat dat? ![]() ![]() Ik zal er wel bij zijn, al was het maar voor de sfeer. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn. Géén afgewerkt model echter. Wél vakantie gehad, maar niet in aan deze kant van de aardbol, en voor de rest gene pier gedaan op modelbouwvlak. Zwak excuus, maar het is een excuus
![]() Om de veiligheid van de andere aanwezigen te garanderen: ik zal geen demo geven. ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom zoals gewoonlijk weeral wat later (middagpost tot 21 uur).
Ik zal mijn afgewerkt kevertje meebrengen en mijne Skyline KPGC-10 in de staat waarin hij zich momenteel bevindt.
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een ganse tijd stilgelegen om aan mijn website te werken, dus zal de oogst aan nieuw gebouwde modellen sinds de laatste meeting vrij mager zijn. Ik breng dus mee :
De Renault R25 van Silver Line (1/43) : De Jaguar XK-120C van Starter (1/43) : De Jaguar D type van Starter (1/43) : De Porsche 917 K van Leader Kits (1/43) : De Ferrari D50 van Starter (1/43) : Veel kleintjes dus, die hopelijk 1 groot maken?... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal deze keer moeten passen.Volgende keer zeker weer op post.
WALTER. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Geen probleem Walter, bedankt voor het verwittigen. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zeker ook zijn !
Ik heb eventjes de thread over het zelf maken van decals zitten lezen en ik vind het zachtjesaan tijd dat we eens een volledige demonstratie krijgen. Oproep dus aan alle "fabricanten" ... Sleur die PC's, scanners en printers maar al van de tafel en laat ons eens zien hoe jullie tewerk gaan ! See ye in Zolder ! |
|
||||
|
||||
Misschien kan er ook wat uitleg gegeven worden over het gebruik van 2-componenten epoxylijm.
|
||||
|
||||
Hi
Ik weet niet of ie al opgehaald is, maar in de Wheels ligt misschien nog steeds (?) die RAL - kleurenwaaier... Neem het dus gelijk mee! En bewaar het ergens... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn ... met nog een andere Scooby!
|
||||
|
||||
Ik zal er ook weer zijn
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|