![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
En McLaren II in 2007?
Quote:
![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#2
|
||||
|
||||
als dat gerucht klopt, zal Jan Heylen wel al in zijn handen wrijven. of is die geen Mercedes-protégé meer?
__________________
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
__________________
I'm not crazy,... because I take the right pills, every day... |
#4
|
||||
|
||||
De McLaren Juniors, met als sponsor Direxiv, gaat de opvolger worden van het "Team Dubai" dat zijn plannen nooit heeft weten te realiseren. Vandaag een leuk stukje in de Autosport over dit nieuwe plan onder leiding van Alan Jenkins (Ex-teamchef van Arrows).
Tussen de regeles door lees je dat McLaren een beetje op hete kolen zit. Ron Dennis moet nieuwe geldstromen aanboren om de nieuwe tent aan het draaien te houden. De nieuwbouw zal wel iets duurder zijn uitgevallen, West die als sponsor is weggevallen en Mercedes die het ook niet makkelijk heeft op dit moment met haar financiële problemen. McLaren kan de volgende geldstromen gaan verwachten van de Juniors: - Verhuur van de oude fabriek in Woking - Consultancy en technische ondersteuning door mensen van het huidige team aan het nieuwe team - Verkoop van de intellectuele rechten m.b.t. het chassis van McLaren. De Juniors zullen hun eigen chassis moeten bouwen. Als ze de rechten kopen van McLaren dan mogen ze zonder problemen dit chassis in licentie produceren. Op deze manier wordt het team gezien als een nieuwe constructeur........geen nieuw truukje. Sauber heeft dit in 2004 gedaan met Ferrari. Behalve McLaren schijnt Ferrari ook met een "junior project" bezig te zijn. Uiteraard is Todt alles aan het ontkennen maar dan zal er toch iets zijn ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Allez, ik zal't McLaren junior team dan maar eens helpen zeker ?
![]() |
#7
|
|||
|
|||
Door wie werd het MySap.com F3000 (McLaren Jr) team destijds gerund? Was dat ook David Price?
|
#8
|
|||
|
|||
Alesi teamchef?
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Kunnen ze alvast bij ferrari niet meer zagen over te weinig bandentests ![]() Wait and see... |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
Ging Red Bull volgend jaar niet overstappen naar Bridgestone?
Een volledig nieuwe start met nieuwe motor en banden ... ?
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
De verdeling tussen bandenmerken is de volgende: * Bridgestone: Ferrari, Jordan, Minardi, Toyota, Williams * Michelin: Renault, BAR, McLaren, Sauber, Red Bull |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
De verdeling tussen bandenmerken is de volgende: * Bridgestone: Ferrari, Jordan, Minardi, Toyota, Williams * Michelin: Renault, BAR, McLaren, Sauber, Red Bull |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
bron: autosport.com |
#15
|
||||
|
||||
Als Mclaren nu een tweede team "gaat" hebben in de toekomst, en red bull ook. Komen er dan vier extra wagens aan de start of hoe gaat dat dan in werking ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|