![]() |
|
|
View Poll Results: Wie wordt wereldkampioen in 2006 ? | |||
Fernando Alonso |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 25.64% |
Michael Schumacher |
29 | 74.36% |
Felipe Massa |
0 | 0% |
Giancarlo Fisichella |
0 | 0% |
Kimi Räikkönen |
0 | 0% |
Voters: 39. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Wie wordt wereldkampioen?
Nu het rijderskampioenschap weer ongemeen spannend is is het misschien nog eens tijd om een poll te houden over de kansen om de wereldtitel .... Mathematisch kunnen volgende personen nog wereldkampioen worden:
F. Alonso M. Schumacher F. Massa G. Fisichella K. Räikkönen
|
||||
|
||||
er mag nog een stem bij voor schumacher
(die van button ![]() http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=126080 ik zelf heb ook op schumacher gestemt.. om de volgende redene 1 schumi fan ! 2 ferrari lijkt op dit moment stukken beter dan renault.. |
|
||||
|
||||
ik heb Alonso gestemd. Ferrari is op dit moment beter, maar Schumacher moet nog àlle zes wedstrijden winnen. en ik geloof nog wel dat Fernand der eentje zal meepikken ergens, of Kimi
|
||||
|
||||
ik zie niet meteen in waarom Schumacher alle 6 de wedstrijden moet winnen met een verschil van 11 punten...
En al zeker nu niet dat Massa ook erg sterk en constant presteert, moet die zeker in vast in staat zijn om alonso op afstand te houden. Mijn stem gaat dan ook naar Schumacher, tenzij het heel snel verandert bij Renault (in positieve zin) of Ferrari (in negatieve zin) natuurlijk |
|
||||
|
||||
Schumacher wordt wereldkampioen en tekent voor 2 extra jaren bij Ferrari, op weg naar 10 titles en 100 overwinningen.
Hij begint langzaam maar zeker dit seizoen mijn respect te krijgen... Je moet het maar doen, op een leeftijd waarop er al velen afgehaakt hebben, supergemotiveerd bijven om die jonge garde nog eens lekker af te drogen. ![]() ![]() Dan zijn 11 punten er plots maar 5 meer en moet Schumi de volgende 5 zelfs niet meer allemaal winnen... Bovendien is er ook nog altijd zoiets als mechanische pech... Hoe het ook uitdraaid, maakt me niets uit. Ik volg het wel vanop een afstandje. ![]() Last edited by Guido; 02-08-2006 at 13:17. |
|
|||
|
|||
De kansen voor Schumacher stijgen. Alonso heeft namelijk een straf gekregen na onsportief gedrag na een incident met Doornbos. Bij zijn kwalificatietijd zal twee seconden worden bijgeteld zodat Alonso de overwinning al kan vergeten op een circuit als de Hungaroring.
|
|
||||
|
||||
Zondag haalt Schumacher 10 punten, Alonso zal blij moeten zijn met wat hij nog kan vinden. De titelstrijd is weer helemaal open, maar ik verwacht wel dat Renault nog wel terugbokst en weer op het oude niveau komt.
Langs de andere kant ken ik Alonso niet, ik weet niet hoe sterk hij mentaal is nu zijn erg grote puntenvoorsprong ferm geslonken is en nog erger gaat slinken. Geeft hij het op of krijgt hij juist extra motivatie? |
|
||||
|
||||
Ook gestemd op Schumi, niet alleen omdat ik ferrari-schumi fan ben nu ook logisch gezien door de goede resultaten, en zoals Lambo al zei ivm Massa die ook wat punten van Alonso zal afpikken de volgende GP's.. althans dat hoop ik
![]() |
|
||||
|
||||
Alonso zal ook wel nog ergens winnen, vermoed ik. en Raikkonen zie ik ook wel ergens winnen, nog. nog punten genoeg om te verdienen, en te verliezen
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|