![]() |
|
|
|||
|
|||
Nieuwe Europese "Nascar" serie: „American Stock Cars Europe“
Quote:
Ben benieuwd of dit van de grond komt. Vooralsnog wil het nog niet echt lukken met oval racen bij het grote (autosport) publiek. Als ik me niet vergis is b.v. SCSA op Rockingham kopje onder gegaan (enkel nog races met pickup trucks). Indien Dodge en Toyota (geen DTM of WTCC voor de Japanners volgens enkele websites) zich achter deze serie scharen dan zou het natuurlijk best wat kunnen worden. De wagens bestaan reeds (dus geen ontwikkelingskosten) en men zou alleen moeten investeren in promotie en ondersteuning (technisch en/of financieel) van teams. Live TV coverage op Eurosport zou al een stap in de goede richting zijn, al moet ik dit nog zien gebeuren i.v.m. het WTCC (Eurosport is organisator). Wordt de nieuwe oval in Venray groter? |
|
|||
|
|||
Hier een link naar een video van de demostratie van de nascar . ( videokwaliteit niet al te best )
http://rapidshare.de/files/27922491/Mass_ASCE.wmv.html |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Na een stilte is er nieuws over de stock car serie van Jochen Mass:
![]()
Officiele website: www.ascerace.com |
|
||||
|
||||
Bush wagens
|
||||
|
||||
Alleen maar Dodge wagens? Misschien wat regelen dat Montoya een raceje kan rijden :P . Montoya en Monza is immers bijna altijd een goed verhaal.
|
|
|||
|
|||
Volgens een artikel op www.autosport.nl betreft het niet alleen Dodge:
Quote:
Volledig artikel: http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=4345 |
|
||||
|
||||
het is de Ford Fusion als het die zijn van dit jaar. trouwens motoren tussen Bush en Nextelcup zijn identiek aleen de carburator verschilt.
|
|||
|
|||
Hoop dat die serie van de grond komt , lijken mij geweldige race's te worden zie BRL V6 .
Alleen staat er in dat artikel wat vaak ; WIL . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|