De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-09-2011, 00:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Twitter? use it or abuse it?

Handige zet van onze Helio?
http://www.autosport.nl/news/23642/i...stroneves.html

Wie zit er nog meer op Twitter?

Leuk (en tevens waardeloos) medium! Zelf gebruik ik het om mijn concurrenten te volgen.

In het geval van Helio? Wat denkt ie te bereiken? Lijkt me geen handige zet.

Uiteraard volg ik ook enkele BE-coureurs Er zit er eentje tussen, die geloof ik best goed aan een stuurtje kan draaien, die vrolijk melding maakt dat ie weer aan de koffie zit met zijn voruw of een van zijn vriendinnen.

E.e.a. komt best dommig over terwijl hij volgens mij best goed zaken kan doen.

Wat vinden we van Twitter?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 29-09-2011, 10:56
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Ach...je hoort wel nog es wat...rijders/teamleden kunnen soms op social media maar moeilijk hun mond houden over hun plannen...(bewuste) nieuwtjes en geruchten gaan dan ook voortdurend rond.
Deze media zijn dan vaak ook veel recenter dan traditionele (nieuws)websites. Alleen is de betrouwbaarheid natuurlijk ver te zoeken....

Leuk voor erbij, maar om dat nu de godganse dag dat allemaal te checken gaat me toch echt te ver. ehe...generatiekloof???!!
Reply With Quote
Old 29-09-2011, 17:05
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Ik vind twitter best wel handig om een evenement te volgen: bv volgend weekend East Belgian Rally. Moesten alle toeschouwers al het noemenswaardige dat ze zien en dan liefst met een klein fotootje berichten op twitter dan kan je de actie een beetje beter volgen.
Ik heb de 24u van Le Mans ook zo gevolgd wanneer bv iets anders op de tv was.
Je moet er natuurlijk niet de hele dag op staan staren
Reply With Quote
Old 29-09-2011, 17:38
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Twitter, Facebook, enz... Niet onmiddellijk aan mij besteed. De reden is vrij eenvoudig: men kiest er zelf voor als men z´n (privé) leven met de halve aardbol wil delen of niet. Ik niet dus... Maar iedereen zijn mening en ongetwijfeld zullen er ook wel voordelen verbonden zijn aan dergelijke "media". Maar er zijn ook meer dan genoeg vormen van misbruik gekend bij o.a. Facebook en bovendien interesseert het mij ook niet om het leven van Jan-en-alleman op de voet te volgen.

Als enig "sociaal" intenetgebeuren zweer ik nog steeds trouw aan het "oude" MSN, dat ik overigens niet zoveel meer gebruik sinds een aantal jaren. Toch is en blijft het een handig en gratis iets om met een zelf gekozen groep van familie en vrienden contact te houden - zowel "chat", "voice" als "webcam" - en vooral als je zoals ik in het buitenland woont. En daarvoor gebruik ik het dan ook.
Tja, misschien wordt ik wel te oud voor het hele moderne social networking

En natuurlijk lees ik dagelijks De Paddock en post ik er af en toe wel eens iets
Reply With Quote
Old 01-10-2011, 22:13
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Een voorbeeld: http://twitter.com/#!/search/petitlm

Ik post quasi nooit iets op twitter
Reply With Quote
Old 02-10-2011, 19:17
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular

Twitter, was da?

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules