![]() |
|
|
|||
|
|||
Ford Cortina Lotus-1/18-AUTOART
Ik ben al geruime tijd bezig met het verbouwen van een standaard cortina lotus
naar een rallywagen. De motor en het chassis is reeds af. Ook de zelfgedraaide minilites zijn klaar. Meer ga ik niet vertellen dat doen de foto's wel. |
|
||||
|
||||
Mooie onderkant en leuke bedrading van het motorkompartiment! Laat de updates maar komen!
|
|
||||
|
||||
Het motorblok ziet er idd al heel mooi uit. Doe zo voort en laat die foto`s maar komen.
![]()
|
||||
|
||||
En dan zegt dat hij niet goed bouwt ...
Ziet er prachtig uit! Meer van datte, aub.
|
|||
|
|||
Koerser,
Als je nog meer dan dit soort spullen laat zien... Ga ik daar ook -méér- dan interesse voor tonen hoor... Wat een detail ! Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kunnen we zien waar het verschil zit. En dan maar straf afgeven dat hem niet kan modelbouwen. ![]() Goe bezig, Dominique, en laat de updates maar komen. ![]()
|
||||
|
||||
Dominique,
Hier zat ik al op te wachten! Goed begin, hoor! Groet, Gert |
|
|||
|
|||
De minilites op 1/18.
Deze kan je krijgen bij Uli nowak. Deze van de cortina ben ik zelf gaan draaien in de technische school uit aluminium en daarna gepolijsd. Nu ben ik bezig met het ontwerpen van minilites op schaal 1/24,maar de school is 14 dagen toe,dus moet ik wachten.Ik heb allicht echte(namaak)minilites gehaald. 13 duim de ene 6 duim breed de andere 8 duim breed. Geniet van de foto's. |
|
||||
|
||||
Eindelijk af,na 2 jaar.
De wesp zat per toeval op de auto toen ik de foto's nam.(zie foto2 en 3) |
|
||||
|
||||
Mooie wagen hoor !! Zo een Cortina staat ook nog op mijn verlanglijstje. Op 1/24 dan wel natuurlijk...
|
|||
|
|||
Mooi Dominique! Ik kom binnenkort eens informeren hoe je die bekabeling hebt gemaakt.
![]() |
|
||||
|
||||
Dat is een ander paar mouwen.
|
||||
|
||||
Zal binnen een paar maanden te verkrijgen zijn.
|
|
||||
|
||||
Verklaar je nader. Wie is de fabrikant, wanneer juist en waar?
|
||||
|
||||
De fabrikant is Passion for racers,ik hou iedereen wel op de hoogte als de cortina te verkrijgen is.
De mallen zijn reeds af,alleen nog wachten op het chassis. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|