![]() |
|
|
||||
|
||||
Chevy Nomad 1955 - 1/25
Hai allen ,
Ben eens aan een mooie oude amerikaan begonnen .... De Chevy Nomad uit 1955 De eerste laag verf erop gezwiert : ![]() De eerste transparante lak erop gezwiert ... ![]() Nieuwe wielekes gegoten ... ![]() ![]() Voorlopige opstelling : ![]() Show & Shine in het zonneke : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() 22" schoentjes passen ... ![]() ![]() ![]() Voila tot zover .... |
|
||||
|
||||
Amai. Deze ziet er alvast zeer goed uit. Die zelfgegoten wielen zijn gewoon prachtig. Welke schaal is dit 1/25 of 1/43? Ik blijf zeker volgen.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Eens de velgen en banden hun kleurtje hebben gehad, ziet het er allemaal stukken beter uit.
Goe bezig. ![]()
|
||||
|
||||
Ah, dan is the the ETRL kit(klopt dit?). Ik heb deze kit ook liggen, maar ga er de Foose Nitrous wielen onder zetten van Scale Production.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Ik heb even de titel van deze thread aangepast zodat hij in lijn ligt met al de anderen. Dan kunnen we achteraf makkelijk dingen zoeken en terugvinden.
![]() Bedankt voor het opstarten van de thread.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
mooie tijdloze bak !
|
|
||||
|
||||
small update :
![]() Chrome look
|
||||
|
||||
Het is de AMT kit die ik bedoelde. Ik heb dezelfde liggen. Ik blij zeker volgen.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Nieuwe lak op het dak na een probleem met de chroom strip aanbrengen een stukje lak eraf gesprongen
![]() ![]() ![]() ![]() Interieur beetje veranderen .... De zetels : ![]() Zetels en nieuw dashboard ![]() ![]() Voila tot zover ...
|
||||
|
||||
small update :
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Small update :
Interieur lights : ![]() ![]() Back lights : ![]() ![]() Front lights : ![]() ![]() ![]() Voila tot zover deze update alweer ....
|
||||
|
||||
De lichten staan hem goed.
Zie net dat je BMF er precies niet meer goed op zit. Kan je dit nog aanpassen?
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|