![]() |
|
|
||||
|
||||
karting puurs 20/08
wij gaan dinsdagavond karten op het 1km circuit van Puurs, ten minste als het niet regent. iemand goesting om ons te vervoegen, ik kan wel iemand meepakken van uit de gebure indien nodig!
wij zijn: speesman caje60 benklak maarten wij hebben daar afgesproken rond 21u groeten maarten
|
||||
|
||||
Jullie kunnen dan een gedeelte van het "Paddock team" aant werk zien.
|
|
||||
|
||||
Bijna vergeten te vermelden: neem studentenkaart of inschrijvingsbewijs van school mee en eventueel ook al 30 euro (geldt enkel voor de namen die hierboven staan).
|
|
||||
|
||||
ik zou er doodgraag bij zijn maar ja het leven van een student is hard...
btw: het geld heb ik gisteren overgeschreven |
|
||||
|
||||
Heel goe!!!!
|
|
||||
|
||||
Gleld is trouwens al ontvangen.
En ni getreurd, achter de examens gaan we ook nog wel eens karten. |
|
||||
|
||||
Amaai ik zien er naar uit naar vanavond. Da het ma ni regent. Alle paddockers zijn welkom om in deze 'testsessie' mee te rijden.
Tot vanavond aan al diegenen die de goede beslissing nemen om te komen! |
|
||||
|
||||
ik moet het toegeven
ik sta ook hevig alles moet eruit vanavond geen examenstress meer
|
||||
|
||||
*tuuuut* da is spijtig, k wou da'k mee kon gon rijde ma k kan nie weg hier.
Ons ma is al nie goe gezint omda'k nie mee op verlof ga met hun en da'k zoveel op schok gaan. Maar hopelijk is het met de MAK in puurs hé, op het 1km circuit, zal wel kantje boordje zijn dan ma hopelijk hé. Dan zal ik elle eens afdrogen ![]()
|
||||
|
||||
Tis te hopen dat het vanavond niet gaat regenen (ik vrees ervoor ...). Moest het toch slecht weer xijn, dan kunnen we vanuit Puurs nog altijd doorrijden naar ander circuit (indoorcircuit in Puurs is gene vette!)
|
|
||||
|
||||
Feit, das goe dan! Ma kstaan te hevig om nu nog alles af te zeggen, te veel zin. En het zal wel goe weer worden. Nog ffkes leren sé, nog ffkes, ...
|
|
||||
|
||||
Idem, desnoods gaan we in Jamaica karten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik stel voor om, als het regent, naar st niklaas te gaan |
|
||||
|
||||
Das goe! kvin JPR wel een goe parcours en snel en lang en binnen! Da vin ik een zeeeeer goe alternatief. Spreken we eerst nog af op inkart of ineens naar sint-niklaas? Laat nog ietske weten daaromtrent. Tot straks!
|
|
|||
|
|||
ik zou liever ineens in jpr afspreken, maar ik denk dat het een beetje moeilijk is om da nu nog af te spreken.
misschien best gewoon om negen uur afspreken aan inkart en dan met zen allen naar jpr tot sebiet! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|