De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-08-2002, 10:59
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Verstappen gooit kansen weg

Quote:
Jos Verstappen had in Hockenheim weer voor Arrows kunnen rijden. De Nederlander bedankte voor dit aanbod omdat hij eerst geld wil zien van de Schot. Dat schrijft het magazine RaceReport deze week.

Eerder werd bekend dat Enrique Bernoldi en Heinz-Harald Frentzen aanvankelijk weigerden te racen op Hockenheim. Frentzen liet zich op de donderdag voor de Grand Prix overreden, terwijl Bernoldi naar verluidt pas op zondagochtend definitief besloot om te racen. Intussen filosofeert Peter Sauber in het Zwitserse magazine Motorsport Aktuell over een terugkeer van Frentzen bij zijn renstal. Hij sluit zelfs niet uit dat de Duitser met onmiddelijke ingang terugkeert. "Dat zou alleen zin hebben als we hem ook voor volgend jaar kunnen contracteren. Als dat alleen voor een paar races gebeurt, zou dat te veel onrust in ons team geven."

Jos Verstappen erkent in RaceReport dat hij is gepolst als vervanger van Alex Yoong bij Minardi. "Ik vind het fijn dat Paul mij gebeld heeft maar momenteel wil ik niet bij Minardi rijden”, aldus de Nederlander in het blad dat morgen verschijnt. "De auto is helemaal niet slecht, maar de prestaties van de Asiatech zijn nog net zo slecht als vorig jaar. Wat kan ik dan bij Minardi laten zien? Het zal al een hele klus worden om beter te presteren dan Mark Webber. Die kent de Minardi door en door en is fysiek sterker dan ik omdat hij wél heeft gereden. Natuurlijk train ik hard maar bijvoorbeeld je nekspieren kun je pas echt trainen als je rijdt.” Volgens RaceReport houdt Verstappen er rekening mee dat Stoddart nogmaals contact opneemt.
bron: formule1.nl

Een aanbod van Arrows om in Hockenheim te rijden. Een aanbod van Minardi om het seizoen af te maken....
Ik verwacht eerlijk gezegd Verstappen volgend seizoen niet terug op de startgrid (te weinig stoeltjes, teveel coureurs in omloop). Als je dan toch een laatste kans krijgt om jezelf nog eens te bewijzen -weliswaar in een minder wagen- dan sla je zo'n aanbod toch niet meer af ? Ok, Webber is niet de minste, maar beter als Yoong zou hij al zowiezo gedaan hebben (niet moeilijk, dacht ik zo). Moest hij eens een keertje Webber voor zijn in kwalificaties, zou het in ieder geval een prachtprestatie zijn. Het proberen waard, toch ?
Old 02-08-2002, 11:52
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Hij wilde zo graag terug in de F1, nu krijgt hij 2 kansen en ze zijn niet goed genoeg
Om bij Arrows terug te gaan rijden zou ik ook wel bedenkingen hebben maar om het aanbod van Minardi voorbij te laten gaan
Misschien zit er wel meer achter waarom hij dit aan zijn neus voorbij laat gaan... maar zoals je zelf zegt Finish:

*te weinig stoeltjes, teveel coureurs in omloop*

Zie maar als Villeneuve, hij geraakt niet weg van BAR
Reply With Quote
Old 02-08-2002, 13:11
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Had Villeneuve eigenlijk geen optie bij Renault liggen ? Of kon Briatore daar niet tegen ?
Old 02-08-2002, 13:23
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Finish
Had Villeneuve eigenlijk geen optie bij Renault liggen ? Of kon Briatore daar niet tegen ?
Geen idee daarover
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules