![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Villeneuve trapt na
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#2
|
||||
|
||||
En gelijk heeft ie
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
*geeuw*
Villeneuve is gewoon een gefrustreerde zak omdat hij nooit een rol van betekenis heeft kunnen spelen. Kampioen worden met een wagen die dusdanig superieur is kan ik moeilijk als een grote prestatie onthouden. In de rest van zijn carriere had hij het meestal ongelofelijk moeilijk om de evenknie van zijn teammaat te worden. Quote:
Het is maar waar je belang aan hecht he ![]()
__________________
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
Bwa je onthoudt ze wel .... Maar als ie het bv dit jaar nog zou rechttrekken is dat wat mij betreft veel memorabeler dan 2002 of 2004.
De echte kampioenen komen boven als je wereldkampioen wordt met een gelijkwaardige (of minderwaardige) wagen dan de concurrentie. En dat heeft oa Schumacher al een en ander bewezen. Natuurlijk zijn er in elke carriere ook zwarte bladzijden ... Maar wie heeft die niet?
__________________
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Het verschil tussen een kampioen en een groot kampioen is niet alleen te merken op de baan, maar ook ernaast...
|
#7
|
||||
|
||||
Niet echt sjofel van Villeneuve om zo na te trappen, maar in essentie slaat hij de nagel wel op de kop...
Ik las onlangs in "Motorsport" (je weet wel, het "groene" boekje dat onlangs rood werd en nu toch teruggekeerd is naar zijn alomgekende groene kleur) een interview met Stirling Moss die ongeveer hetzelfde idee heeft over het geval en over Schumacher in het algemeen... |
#8
|
|||
|
|||
De dag dat Schumacher een evenwaardige opponent heeft binnen zijn eigen team kan je gaan vergelijken. Maar dat is iets wat hij niet wil.
Je kan, naar mijn bescheiden mening, iemand moeilijk een groot kampioen noemen als die niet wil strijden tegen anderen met hetzelfde materiaal (en ondersteuning!). Iemand die zichzelf de beste vindt die heeft er geen probleem mee dat iemand anders met dezelfde middelen mag strijden, Schumacher wel ... En de titels die Schumacher gehaald heeft zijn volgens mij ook deels omdat, na het verdwijnen van Senna, de concurrentie voor Schumacher niet bepaald sterk was. (Hakkinen,Damon Hill, ...) En vermits ik nu toch op dreef ben, het feit dat Senna Prost van de baan knalde in Suzuka was omdat een zekere Balestre doodleuk na de qualificatie de startopstelling wijzigde zodat Senna in het vuile gedeelte moest starten ondanks zijn Pole Position (Voor de qualificatie was er nog een officiele mededeling geweest dat de Polesitter op de 'schone' zijde zou starten. Toen Balestre dit op eigen houtje, na de qualificatie wijzigde heeft Senna gezegd dat, als hij niet als eerste weg zou geraken (door het vuil) hij er alles aan zou doen om toch als eerste door de bocht te komen of helemaal niet. Een heel andere situatie dan de verschillende 'paniek' akties van Schumacher tegen bijvoorbeeld Villeneuve of Hill. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Villeneuve daarentegen... - en zo ben ik weer netjes on topic ![]() Last edited by Guido; 18-08-2006 at 15:17. |
#10
|
||||
|
||||
Dikke nekken alarm
Quote:
De man heeft in 9 jaar geen race meer gewonnen .... De laatste 5 jaar zelfs geen podium meer .... Maar volgend jaar zou hij "out of the blue" voor BMW races gaan winnen ... ![]() ![]() ongelofelijk hoeveel onzin die man kan uitkramen
__________________
![]() |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Enerzijds zeg je dat de concurrentie niet bepaald sterk was (Hakkinen, Damon Hill, Villeneuve, ...). Op Hakkinen na ga ik daar zelfs mee akkoord ... Anderzijds moet je er volgens jou iemand evenwaardig naast Schumacher zitten als teamgenoot. Wel als mensen als de categorie Hakkinen volgens jou al te zwak is als concurrentie ... Wie dan van die generatie kwam er dan wel in aanmerking als evenwaardige teamgenoot ? Overigens stel je eventjes het volgende scenario voor ... Schumacher en Hakkinnen in 1998 en 1999 samen bij McLaren in hetzelfde team .... We hadden boeiende kampioenschappen gezien dan ... ![]() Pas sinds 2004 zijn er in mijn ogen 2 piloten die min of meer klaar zijn om een evenwaardige teammaat te kunnen worden van Schumacher bij Ferrari (Raikonnen en Alonso). Ferrari heeft sinds 2004 tot vandaag nooit de noodzaak gehad om een van deze 2 onder een duur contract te gaan wegkopen bij McLaren of Renault. Overigens is deze situatie niet echt vreemd he ... Is Fisichella de evenknie van Alonso ? In mijn ogen niet Was Montoya de evenknie van Raikonnen ? In mijn ogen niet Was Coulthard de evenknie van Hakkinen ? In mijn ogen niet ------------------------ Bij mijn weten rijden Massa en Schumacher toch al een heel seizoen met dezelfde wagen .... Afgezien van enkele gevallen (nog maar 1 chassis van een nieuwe wagen beschikbaar) hebben Barrichello en Schumacher ook altijd met dezelfde wagen gereden ... Krijgen we grote complottheorieën te horen waar de teamgenoten van Schumacher altijd 20 PK minder krijgen ofzo ![]()
__________________
![]() Last edited by airco; 18-08-2006 at 23:56. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
|
#13
|
|||
|
|||
Sjaakie houd zich de laatste tijd meer bezig met andere mensen af te breken dan wat anders. Zelf kan hij niets buiten veel praat verkopen. Persoonlijk heb ik Villeneuve nooit echt kunnen hebben.
Wat Schumacher in Monaco gedaan heeft was idd niet cosher (al ben ik zelf niet 100% zeker van kwaad opzet ![]() Volgens mij verkoopt Villeneuve maar wat onzin om zo wat in de belangstelling te komen, aangezien zijn prestaties op de baan hem daar niet zullen brengen ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben er wel heel zeker van dat Alonso al 2 jaar de lakens uitdeelt bij Renault als het ontwikkeling gaat .... Raikonnen deelt al heel wat jaren dezelfde lakens uit bij McLaren ... Ik denk dat Schumacher heel duidelijk bewezen heeft dat hij een team terug in de goeie richting kan zetten. Natuurlijk is het niet enkel zijn verdienste dat Ferrari na 15 jaar terug aanknoopt met de wereldtitels ... Hij heeft er wel een serieus aandeel in. Als er 1 ding is dat in een cursus management geleerd wordt is dat het schip een duidelijk richting moet hebben ... En niet elke piloot een beetje zijn goesting geven.
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|