![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
DTM Zandvoort
De superpole is gereden in Zandvoort, en wat opvalt, amper 2 Mercedes-wagens in de top tien. Opel heeft heel wat progressie geboekt sinds de A1-ring, waar Mercedes toch de 1ste 2 rijen van de startopstelling hadden!
Albers start vanop een 3de plaats en kan daarmee een goede zaak doen voor het kampioenschap en dan gaan we nog een spannende finale tegemoet in Hockenheim ![]() 1 Timo Scheider (D) OPC Team Phoenix 1:35.336 1 2 Martin Tomczyk (D) S line Audi Junior Team 1:35.341 1 3 Christijan Albers (NL) ExpressService AMG-Mercedes 1:35.345 1 4 Mattias Ekström (S) PlayStation 2 Red Bull Abt-Audi 1:35.354 1 5 Alain Menu (CH) OPC Team Holzer 1:35.464 1 6 Marcel Fässler (CH) AMG-Mercedes 1:35.681 1 7 Manuel Reuter (D) OPC Team Holzer 1:35.764 1 8 Peter Dumbreck (GB) OPC Team Phoenix 1:36.311 1 9 Jeroen Bleekemolen (NL) OPC Euroteam 1:36.695 1 10 Christian Abt (D) Hasseröder Abt-Audi 1:36.773 1 |
#2
|
||||
|
||||
Zeer goed nieuws voor de OPEL fans onder ons ( ikke dus ook) 5 Astra Coupes V8 binnen de eerste 10 in de qualif. Da belooft voor morgen. De eerste overwinning dit jaar? I hope so.
|
#3
|
||||
|
||||
heel toevallig heb ik het op wdr gezien
bangelijk, het was lang geleden en deze superpole was zeer spannend als je de tijden van de eerste vier bekijkt
__________________
![]() |
#4
|
||||
|
||||
Het was weer close in de pitlane vandaag, zijn er eigenlijk regels wat betreft het in- en uitrijden van je pitbox?
Het meest logische is toch dat diegene die de pitlane terug oprijdt voorang geeft aan diegene die binnenkomt, of klopt dit niet? |
#5
|
|||
|
|||
lijkt mij ook, volgens mij zit er een spoedcursus lolliepop vasthouden aan te komen.
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Toch hou ik een naar smaakje over aan de qualifying van gisteren. Het hele seizoen rijdt Opel nog geen deuk in een pakje boter.................en opeens, out of the blue, staan ze met 5 wagens in de top 10.
Wel erg toevallig na de negatieve berichten van Opel m.b.t. de continuiteit in de DTM. Te duur, weinig resultaat enzo.......... Zou niet de eerste keer zijn dat Mercedes op een dergelijke manier ingrijpt. In de ouwe dagen van de DTM hebben ze ooit zo'n truukje met Alfa uitgehaald.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#8
|
||||
|
||||
met nog 1 ronde te gaan, heeft Christian Albers 1 puntje achterstand op DTM keizer Schneider. Ik hoop dat Christian de titel pakt. Hij heeft tenslotte 2 zeges meer op zijn palmares dit seizoen dan Bernd. Hij verdient 'em dus echt wel.
Opel moet niet zeuren, maar snelle Astra's bouwen. Dat Mercedes kan verslagen worden, heeft Audi vorig jaar bewezen. |
#9
|
|||
|
|||
wat mij opviel is dat de Opels vooral op het rechte stuk sterk waren, Albers en Fassler kwamen dichtbij in de bochtige stukken, maar op het rechte stuk liepen Scheider en Bleekemolen weer uit op hun concurrenten.
op SBS6 hadden ze het er trouwens over dat Opel een nieuwe achterwielophanging ter beschikking had. |
#10
|
||||
|
||||
Ik vond vooral de start vrij bangelijk... voor 't zelfde geld wordt het een autokerkhof...
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop dat we ons vergissen en dat de DTM zijn geloofwaardigheid niet verliest! Ze zouden trouwens beter terug èèn sprintkoers en èèn koers met èèn en niet twee pitstops moeten houden volgend seizoen!!! Ps: klopt het dat volgend jaar Audi met de A4 i.p.v. de TT en Opel met de Vectra i.p.v. de Astra zal rijden? |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#13
|
||||
|
||||
Stond voor een paar weken terug in de Autosport. Vanaf 2004 alleen nog maar 4-deurs modellen
Audi: een A4 body erover ![]() Opel: Vectra GTS-look Mercedes: C-Class Of ze allemaal als 4-deurs verschijnen is nog niet duidelijk. Waarschijnlijk 15 2004-modellen aangevuld met een enkele TT of CLK om op 21 uit te komen. Aangezien de oude bakken een aero-voordeel hebben t.o.v. de nieuwe krijgen deze een gewichts-straf van +/- 30 kg. ff offtopic: Zijn er nog meer paddockers met een abbonement op de engelse Autosport? Zoja hebben jullie dan ook klachten over de bezorging de laatste tijd?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#14
|
||||
|
||||
Nu weet ik weer waar ik dat ergens gelezen had...
Ik heb geen abbonement maar deze komt elke zaterdag binnen hier in de plaatselijke boekhandel, heb dat wel speciaal moeten aanvragen. |
#15
|
||||
|
||||
Geen abonnement, te duur tijdschrift, k koop da maar af en toe.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|