![]() |
|
|
|||
|
|||
Circuit open voor testdagen?
Weet iemand hier misschien of er op donderdag weer getraind wordt door de Belcar teams en andere wagens? Of wanneer het circuit dan weer open is mocht dat niet zo zijn.
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het circuit weer open zal zijn over een week of 2.
Bel best even naar het rechtstreeks nummer 011 85.88.89 (circuit zolder) voor de juiste info
|
|||
|
|||
Op de website van het circuit staat dat er terug kan gereden worden vanaf donderdag 15 januari.
![]() |
|
|||
|
|||
ok, hartstikke bedankt.
Het begint alweer te kriebelen hier ![]() |
|
|||
|
|||
Re: Circuit open voor testdagen?
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
ik heb vandaag men eerste trainingsdag gehad op het circuit
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
ik was niet heel kompleet...
de eerste training met de fietsclub ![]() ![]()
|
||||
|
||||
een paar wielen tekort dus :d
|
||||
|
||||
Het is officieel , donderdag 15 januari gaat het circuit open . Na de vele telefoons naar het circuit toe heeft m'n besloten om vroeger dan gepland het circuit te openen . Wel zonder veiligheid langs de baan , alleen 2 mensen op de veiligheid . Er is wel bij gezegd dat ze niet open gaan als het héél slecht weer ( vriezen )zou zijn , maar de weersvoorspellingen zeggen dat het zal regenen , al weet je nooit in Belgie . Er zijn kleine werken uitgevoerd aan de baan , ze hebben enkele kerbstones bijgelegd en gerenoveerd . Dus haal de wagens maar onder het stof voor donderdag !! Groetjes rv.
|
|
||||
|
||||
wie gaat er ??
|
|||
|
|||
Wij.
![]() |
|
|||
|
|||
ik misschien, het kriebelt weer flink hier, maar wordt zowieso namiddag.
Kans dat Hezemans er met de pagani is? |
|
||||
|
||||
Is er iemand gaan zien...? Veel volk...?
|
|||
|
|||
De donderdag training was eigenlijk niet de moeite. Ben zelf niet geweest omdat ik nog schoolgaand ben maar de mensen die ik ken die zijn gegaan zeiden dat er een paar Duitsers waren en dat was het zowat eigenlijk.
Niemand van de Belcar maar denk dat ze eigenlijk pas gaan beginnen eind februari, begin maart. Of juist voor het New Racing Festival. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|