![]() |
|
|
|||
|
|||
Vrije Training CZ 03/03/05
Er ligt hier bij mij thuis (Grobbendonk) een flink pak sneeuw. Ik veronderstel dat dit in Zolder ook het geval zal zijn en dat de vrije training van vandaag niet zal doorgaan?
|
|
||||
|
||||
men is nu de piste aan het ruimen en er zal namiddag gereden kunnen worden.
|
|||
|
|||
Nice Nice
![]() ![]() ![]() Last edited by TheJudge; 03-03-2005 at 12:53. |
|
|||
|
|||
De vraag is natuurlijk of er wel veel belangstellenden zullen zijn om in dit weer te trainen.
Langs de andere kant vrees ik dat men niet anders zal kunnen aangezien het nieuwe seizoen toch voor de deur staat. |
|
|||
|
|||
Volgens Pitstop.tv zou vandaag BRM de shakedown doen van de WTCC-BMW indien de weerstomstandigheden het toelaten. Duimen dus!
|
|
||||
|
||||
G&A Racing komt met de V8 en de 1 reeks.
|
|
||||
|
||||
Ben juist es gaan piepen... het circuit ligt redelijk goed open...
De parkings daarentegen liggen er nog zalig bij... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Ben benieuwd naar de foto's van vandaag.
Mvg |
|
|||
|
|||
Welke Paddockers zijn vandaag afgezakt naar 't circuit van Zolder voor de traditionele donderdagtraining?
Welke wagens hebben het gerisceert om het Zolderse asfalt te betreden en zijn er al foto's? Mvg |
|
|||
|
|||
G&A met drie wagens (V8- Z3 ex Beliën- en de schitterende 1 reeks) NGT-racing met hun Porsche, Marc Goossens met 2 wagens , 2 Mini's van Flandria rent, Duitsers mer Bora TDI en nog enkele wagens. Ben wel maar tot 15U aanwezig geweest
|
|
||||
|
||||
Ik
![]() V8 ging lekker. De Z3 ook tot... pats in de vangrail in de eerste linkse. Bij de 1 brak een spoorstang af: ophanging wordt herbekeken ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||