![]() |
|
|
||||
|
||||
Waar gaat het naartoe??
Mannekes, met alle respekt, maar wil er hier iemand eens uitleggen op welke manier je mag reageren op een thread, op welke thread je MAG reageren... want de laatste weken snap ik der hier allemaal niet veel meer van !
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat we er op depaddock nog altijd nog naar streven om heel veel toe te laten. Toch moet anderzijds ook gezegd dat een situatie zoals de voorbije weken waar het precies een sport was om zoveel mogelijk onzinnige praat te verkopen (of om bij het minste te gaan zagen en zeveren) ook niet wenselijk is.
Daarom zijn mods en admins de laatste dagen aanzienlijk strenger om deze uitwassen in te dijken. Het is mogelijk dat hierdoor bepaalde threads gesloten worden waar (naar jouw aanvoelen) ogenschijnlijk weinig verkeerd in gebeurt. Ik kan enkel vragen om de mods in alle rust hun werk te laten doen zodat de rust op het forum (iets minder strenge moderatie van weleer) kan terugkeren.
|
||||
|
||||
't was niet de bedoeling een polemiek of zo te starten eh, 'k had gewoon het gevoel als dagelijks bezoeker en poster dat het er blijkbaar een serieus stuk strenger aan toegaat.
Maar zorg er dan wel voor, dat jullie een coherent beleid voeren, en dat iedereen hetzelfde doet, anders kan dit wel eens een verkeerde indruk nalaten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Eens de situatie weer in zijn plooi ligt kunnen admins en mods ook weer iets toleranter worden. Het is een beetje een interactief gegeven als het ware. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|