![]() |
|
|
||||
|
||||
Minardi piloten in 2005???
Sinds gisteren is Minardi begonnen aan een 3daagse testsessie in Misano om een hele resem piloten te testen, vooral (piep) jong (en onervaren) talent dan. Hier een lijstje:
-Tiago Monteiro -Chanoch Nissany -Patrick Friesacher -Will Power -Will Davison -Zsolt Baumgartner -Nicolas Kiesa -Christijan Albers -Pastor Maldonado Eens lijstje van 9 piloten op 3 dagen testen ![]() ![]() Monteiro zullen ze laten rijden hebben omdat hij nog maar amper kilometers heeft gemaakt in 2004, voor toch wel een deftig budget dat deze snelle portugees heeft moeten meebrengen... Verder vind ik het enorm vreemd dat Baumgartner nog eens in de Minardi gaat plaatsnemen ![]() Op f1world.be staat een prachtige en vooral ook corecte uitspraak: "Het is echter bekend dat niet enkel het talent een rol speelt in de rijderskeuze, maar dat diegene met de grootste geldbeugel een zitje zal vinden." Dus nu is het de vraag, welke 2 van bovenstaand lijstje de grootste sponsor heeft, en weten we direct wie er in 2005 bij Minardi zal rijden ![]() Leinders heeft alvast ook nog een kans om vaste piloot te worden bij Minardi, maar dan moet hij uiteraard wel eerst de nodige centen zien te vinden... |
|
||||
|
||||
en Leinders ??? krijgt hij geen kans meer ???
|
||||
|
||||
lees de laatste zin...
ik denk dat de reden waarom Bas niet in het lijstje staat is dat hij alleen geld nodig heeft. hij moet zich niet meer bewijzen na vorig jaar...
|
||||
|
||||
Raar maar waar!?!
Volgens vader van Hooydonck rijdt Jeffrey vrijdag ook met de Minardi in Misano. |
|
||||
|
||||
Stoddart is weer goed aan het verdienen
![]() ![]() Ondanks dat Patrick Huisman zijn mannetje staat in een GT- of toerwagen is zijn formule ervaring nihil.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
en zelfs David Hart heb ik horen vertellen...
|
||||
|
||||
Jeffrey Van Hooydonck deze morgen op radio Donna gehoord werd geinterviewd via telefoon, hij vertelde dat hij morgen het vliegtuig neemt naar ginder en daar morgen het stoeltje zal passen en overmorgen rijden.
|
|
||||
|
||||
Het bericht staat intussen ook op de website van Het Belaaaaang van Limburg... www.hbvl.be -> sport
|
||||
|
||||
Volgens f1world.be zou de wagen waarin Patrick Huisman zal rijden op vrijdag wel "maar" een tweezitter zijn. Hij zal zich dus niet kunnen vergelijken met de andere piloten in de eenzitters...
![]() ![]() Hier ff de tijden van gisteren en vandaag: Tijden dag 1: 1 Patrick Friesacher Minardi Bridgestone 1:11.150 42 2 Tiago Monteiro Minardi Bridgestone 1:13.240 20 3 Chanoch Nissany Minardi Bridgestone 1:14.780 41 Tijden dag 2: 1 Will Power Minardi Bridgestone 1:11.790 / 22 laps 2 Will Davison Minardi Bridgestone 1:11.900 / 22 laps 3 Chanoch Nissany Minardi Bridgestone 1:14.000 / 50 laps Die Nissany heeft precies veel betaald aan Minardi... hij mag twee dagen rijden en heeft in totaal al 90laps afgemaalt, met zelfs dan nog de zwakste tijd achter de 2 aussie younsters. Last edited by Mr.Dallara; 24-11-2004 at 19:40. |
|
|||
|
|||
Alberts heeft met 1”10’800 de snelste chrono van alles Minardi testers laten noteren. Proficiat. Misschien toch een Nederlander in F1 binnenkort?
![]() |
|
||||
|
||||
Jeffrey Van Hooydonk heeft vandaag z'n eerste F1 meters gereden in de minardi!
Hij heeft met in- en out- lap bij maar 10 ronden mogen rijden! ![]() Voor de test sprak Jeff zo over z'n test: Dit is louter een test, die mogelijk is gemaakt door men sponsor. Nu, na de test, heeft hij al een hele andere versie over z'n F1 test(je). Hier is z'n reactie op autosport.be: Quote:
![]() ![]() Hoe hij een mens toch kan gelukkig maken en een mens zo kan beïnvloeden en overtuigen e.d. ongeloofelijk ![]() Toevallig heb ik daarnet nog ff in een flits Jeff zien rijden in z'n Minardi in het VRT nieuws. De vrt had er een intervieuw met Stoddart, en ook daar liet hij letterlijk de volgende woorden vallen: "ik ben zeer tevreden van de deze korte test van Van Hooydonk, ik weet dan ook dat hij snel aan een budget zal gaan werken, en dan zien we wel..." Maarja, z'n uitleg zal Stoddart wel aan elk TV stations geven van al de F1 debutanten van deze week in de Minardi's... ![]() Word ongetwijfeld vervolgd... ![]() Last edited by Mr.Dallara; 26-11-2004 at 21:13. |
|
|||
|
|||
@Mr.Dallara: Wist je het nog niet? Minardi wordt volgend jaar volledig Belgisch met Van Hooydonk en Leinders
![]() ![]() Last edited by gwyllion; 27-11-2004 at 16:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Al vraag ik mij wel af of je blij moet zijn als je een seizoen in de Minardi mag rijden. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|