De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-02-2005, 02:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
De minicup heeft een site gekregen: http://www.racenineenmini.nl/

en je kan een seizoen gratis racen winnen aan het stuur van zo een mini

Reply With Quote
Old 14-02-2005, 13:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by raceboy
De minicup heeft een site gekregen: http://www.racenineenmini.nl/

en je kan een seizoen gratis racen winnen aan het stuur van zo een mini
Toch even oppassen met die site, onderstaand stukje tekst heb ik ook geplaats op een Nederlands forum:

Quote:
Als ik zo'n site bekijk, dan krijg ik een naar gevoel........... In het verleden heb ik meerdere van dit soort initiaven voorbij zien komen zonder dat ik ooit een uiteindelijke kandidaat daadwerkelijk heb zien racen. Als je als Challenge niet eens duidelijk aangeeft wie of wat achter een dergelijk initiatief zit dan heb je of iets te verbergen of snap je niet hoe je moet communiceren.

Op de site is de volgende informatie NIET te vinden:
- Naam, adres, vestingsplaats
- Tel- en Faxnummer
- Het gaat uiteindelijk om geld, dan heb je ook iets van een KvK inschrijving
- Namen van personen die het project begeleiden
- Hoe word je als winnende kandidaat begeleidt naar een deelname aan de cup
- Welke kartings zijn betrokken bij dit project?
- Wedstrijdreglement
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 19:06
MiniE MiniE is offline
De Paddock Rookie

Beste Mark,

Toevallig kwam ik deze site tegen in m'n bezoekersstatistieken en wil ik even een reactie geven. Ik verbaas me erover dat mensen moeten oppassen voor een website, in dit geval voor onze site. Het was me ook al opgevallen dat je op andere sites zo bezig bent.
Dat er informatie op een site ontbreekt die net twee dagen online is en waar duidelijk op staat dat er meer informatie aankomt is niet gevaarlijk. Daarbij heb ik mijn vraagtekens bij de informatie die jij graag op de site zou willen zien. Wij zetten bewust onze telefoonnummers of namen niet op de site, anders worden we voordat de Challenge al gestart is bestookt met tientallen telefoontjes, met allerlei vragen die binnen twee weken gewoon beantwoord worden. Dus niks te verbergen, en communiceren kan in deze tijd al via de email.
Wat de KvK in je lijstje doet snap ik al helemaal niet, dat zijn zaken waar een bezoeker niks aan heeft.

Net zoals de indoorkartbanen, het reglement en de begeleiding. DE CHALLENGE IS NOG NIET BEGONNEN. We peilen alleen de interesse via email, en jij loopt als een dolle alles af te kraken. Wees blij met dit soort initiatieven, alleen maar extra promotie en uiteindelijk krijgt toch iemand de kans een heel jaar gratis te racen!

Dus voor alle mensen die interesse hebben, laat je email gewoon achter en je ontvangt snel meer informatie.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 19:08
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Als ik dit lees zet je dus een hele campagne op voor iets dat misschien doorgaat als er genoeg interesse is?

Reply With Quote
Old 14-02-2005, 19:18
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast

Ben het eens met Mark,

Eerst peilen naar de meningen om dan iets te organiseren
Ik geef een Ferrari cado, geef allemaal jullie mailadres en dan zeg ik dat iets niet doorgaat.
In opdracht van wie organiseren jullie de wedstrijd? Als ik mij niet vergis is er in België ook ooit zoiets geweest never seen a car.
Dus, als je van plan bent om zoiets te doen, ik kan me moeilijk voorstellen dat er geen interesse zou zijn, wie wil er nu niet een jaartje gratis rijden, daar hoef je geen mailadressen voor.

Gewoon mijn mening, maar ik wacht vol ongeduld op de reglementen, kartings en data.

MVG

Dries
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 19:21
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by MiniE
Beste Mark,

Net zoals de indoorkartbanen, het reglement en de begeleiding. DE CHALLENGE IS NOG NIET BEGONNEN.
Ze mag nog niet beginnen hé je hebt nog geen piloten om mee te rijden.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 19:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

We zullen eens tegengas geven

Quote:
Wat de KvK in je lijstje doet snap ik al helemaal niet, dat zijn zaken waar een bezoeker niks aan heeft.
Ten eerste bepaal ik zelf wel aan welke informatie ik wel of geen behoefte heb! Wat is er mis met een KvK-nummer? Dat is gewoon een nummer die voor iedereen oproepbaar is. Zodra er in Ollanda officiële geldstromen gaan lopen heb je zo'n nummer nodig..........voordat ik mij ergens "instort" privé en/of zakelijk wil ik weten met wie te maken heb.

Quote:
We peilen alleen de interesse via email, en jij loopt als een dolle alles af te kraken.
Als je goed leest zie je dat ik de Challenge niet afkraak, ik zeg alleen dat de site aan alle kanten rammelt en dat er bij twijfel is gewekt. Hoe kan ik, als lezer, weten dat er grote updates aan zitten te komen m.b.t. site? Nergens, vind je het dan gek dat er een bepaalde vorm van twijfel wordt veroorzaakt. Sterker nog, in het bericht van jouw op De Paddock neemt de twijfel alleen maar toe. Want wat lees ik op jullie site:

Quote:
En jij kunt hierin mee racen! De winnaar van de door ons georganiseerde Challenge wint een geheel gratis seizoen en komt terecht in een professioneel team met drie andere coureurs.http://www.racenineenmini.nl/
Op de site gaat de challenge al door, hier op De Paddock zeg je dat jullie niet meer dan het peilen zijn naar de interesse. Mag ik zeggen dat het een niet klopt met het ander? In plaats van twijfel weg te nemen veroorzaak jezelf meer twijfel..............daar heb je mij niet voor nodig

Quote:
Wij zetten bewust onze telefoonnummers of namen niet op de site, anders worden we voordat de Challenge al gestart is bestookt met tientallen telefoontjes
Hmmmmm, een beter teken dan dat kun je niet hebben i.v.m. het peilen naar de interesse onder de mogelijke kandidaten.

Quote:
Wees blij met dit soort initiatieven, alleen maar extra promotie en uiteindelijk krijgt toch iemand de kans een heel jaar gratis te racen!
Dat ben ik ook, alleen ik heb al meerdere malen iets dergelijks voorbij zien komen waar we naderhand nooit meer iets van hebben vernomen. Als mogelijke klant mag ik toch wel kritisch zijn? Om verdere teleurstellingen te voorkomen.............zoals we die in het verleden hebben meegemaakt. Wellicht ben jij of je organisatie uit het goede hout gesneden maar dan boet je nu voor het slechte imago dat je voorgangers veroorzaakt hebben. Daar kan ik helaas niets aan doen...........harde wereld die autosport hé

Conclusie: Was het misschien niet verstandiger geweest om nog even te wachten met de introductie van de site? Als de organisatie wat meer vorm had gehad en alle gewenste informatie gewoon beschikbaar was?

O ja, waarom post je dit niet onder je eigen naam en is de beschrijving in je profiel zo minimaal?

PS: Ik weet niet in welke mate dit (dus mogelijke) project verbonden is aan de Z-A-C maar ik wil wel even benadrukken dat ik een groot bewonderaar ben van het Z-A-C concept. Dat is trouwens via de "search-functie" op dit forum vrij makkelijk te achterhalen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 20:49
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Volledig eens met Mark!

Als jullie iets in de autosport willen bereiken, doet het dan onmiddellijk goed, anders is het van vooraf al mislukt.

Ik denk dat de mensen van depaddock jullie gerust hiermee kunnen of willen helpen, en vragen staat vrij.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 21:19
MiniE MiniE is offline
De Paddock Rookie

Kijk, als er niemand interesse heeft gaat het niet door. Dat is logisch. Voor een paar man kun je zoiets niet organiseren. Dus wat doen we nu, in de tussentijd dat de site online is gegaan en de datum dat de startdatum bekend wordt checken we even de belangstelling. That's all. Misschien dat ik het net niet goed geformuleerd had. Maar zoals het er nu naar uitziet gaat het gewoon door.
De plannen zijn serieus. We hebben twee indoor kartbanen die ja hebben gezegd (namen horen jullie volgende week), we moeten alleen nog de startdatum bepalen.
Waarom de site nu al online is heeft alles te maken met de RAI. Dat is natuurlijk een goeie promotour, mensen kunnen hun email achter laten als ze interesse hebben en wij kijken of er veel interesse is. Die mensen die hun email achter laten worden niet voor de gek gehouden. Ze hebben immers niks betaald. Dat gebeurt ook pas als het werkelijk zo ver is. Niks mis mee lijkt mij.
Wat betreft de KvK hebben wij deze week een afspraak met de notaris. Mark kan zelf bepalen of ie behoefte heeft aan die informatie, het merendeel van de bezoekers heeft hier geen behoefte aan, dus komt het niet op de site.

Het verleden wordt ook weer zo scheef bekeken. Het is 1 keer fout gegaan met de Extreme Drivers Challenge, maar daarnaast kan ik 5 voorbeelden geven van Challenges waarbij iemand gewoon een seizoen heeft gereden.

Mijn naam is de Jong en ik heb m'n profiel niet ingevuld omdat ik even snel wilde reageren (het wordt toch iets langer dan ik had gedacht haha) en het alleen maar tijd in beslag neemt.

Ik heb niets met de ZAC te maken. We hebben een zelfstandig team.

Groeten, als er nog meer vragen zijn....

Last edited by MiniE; 14-02-2005 at 21:22.
Reply With Quote
Old 14-02-2005, 23:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:

Waarom de site nu al online is heeft alles te maken met de RAI. Dat is natuurlijk een goeie promotour, mensen kunnen hun email achter laten als ze interesse hebben en wij kijken of er veel interesse is.
Dat de RAI een uitgelezen mogelijkheid is om het produkt in de markt te zetten is uiteraard een goede gedachte. Dat je dan ook een site online hebt is ook goed.........alleen staat er dan zelfs teveel informatie op. Doordat de informatie nu niet compleet is begin ik te twijfelen Als dat nu gewoon een simpele 1-page site was geworden met zowat als enige tekst "More info soon" dan was niemand beginnen na te denken. Eventueel een email-knop onder het motto: "stay tuned".

Quote:
Wat betreft de KvK hebben wij deze week een afspraak met de notaris. Mark kan zelf bepalen of ie behoefte heeft aan die informatie, het merendeel van de bezoekers heeft hier geen behoefte aan, dus komt het niet op de site.
Met een postcode weet ik je te vinden

Quote:
Het verleden wordt ook weer zo scheef bekeken. Het is 1 keer fout gegaan met de Extreme Drivers Challenge, maar daarnaast kan ik 5 voorbeelden geven van Challenges waarbij iemand gewoon een seizoen heeft gereden.
Woonachtig in de Randstad? In de plaats waar ik woon heb ik meer Belgen en Duitsers als buurman dan Nederlanders Vandaar dat ik wellicht wat meer mislukte projecten (en dan druk ik mij nog mild uit) in mijn dikke kop hebben zitten als jouw. Snap je bij deze mijn twijfels?

Of elke Challenge die nu gehouden is even objectief en eerlijk is? Wellicht wel, maar als Mike Verschuur de winnaar is van een dergelijke challenge kun je natuurlijk wat vragen verwachten. Let wel, naar alle waarschijnlijkheid was die Mike de beste van het stel..............maar een dergelijke uitverkiezing roept natuurlijk wel vragen op. Dat is zoiets als vragen naar problemen, ook al is het niet terecht.

Last hebben van negatieve voorgangers? Volgens mij weten ze bij de beurs Race&Rally daar alles van af. Ooit is er een mislukte beurs geweest in het Mecc Maastricht door een veredelde oplichter. Enkele jaren later hebben de mannen achter Race&Rally destijds alle zeilen bij moeten zetten om dat misverstand uit de wereld te krijgen.

Ik kritisch? Klopt, na 8 jaar internet & autosport heb ik wel mijn lesje geleerd
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 12:01
MiniE MiniE is offline
De Paddock Rookie

Nou ok, ik moet je op sommige punten wel gelijk geven. Maar één ding garandeer ik: de winnaar van de Challenge rijdt (en voor niks).

Ik geef volgende week wel een gil als de site geupdate is.
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 13:26
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Ook ik ben even op de site geweest. En ik moet deze discussie vanavond nog eens grondig nalezen...

Maar wat mijn eerste gedacht was...
Dit lijkt wel erg verdacht veel op eerdere/oudere acties van Radio 538 met de Alfa Challenge (die zij deels sponsoren).
En ook Radio Veronica heeft wel eens zoiets gehad...

Maar wie weet is het allemaal zeer netjes geregeld. Ik heb de proef op de som genomen als Mini Challenge "verslaafde".
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 13:36
Bugalfa's Avatar
Bugalfa Bugalfa is offline
De Paddock Regular

Wie zijn eigenlijk de 2 winnaars van Mini stuur racepilot.be geworden ?
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 13:49
De Paddock Enthousiast

Gij en ikke, maar we weten het zelf nog niet. Dat was dus deze waar ik op doelde. Gij zijt ook genen subtielen hé Bugalfa
Reply With Quote
Old 15-02-2005, 19:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Nou ok, ik moet je op sommige punten wel gelijk geven. Maar één ding garandeer ik: de winnaar van de Challenge rijdt (en voor niks).

Ik geef volgende week wel een gil als de site geupdate is.
Langzaam komen we er wel uit
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules