![]() |
|
|
||||
|
||||
Tipje van de sluier : Subaru Impreza WRC '04 (Tamiya 1/24)
Omdat de bouw van dit model het onderwerp zal uitmaken van een artikel in Modelbouwmagazine nr 3, is mij gevraagd om niet zoals gewoonlijk, een volledige foto-reportage online te zetten van de ganse opbouw.
Dat is zeer begrijpelijk en daar hou ik me dan ook aan. Maar een teasertje om de goesting wat aan te scherpen kan geen kwaad denk ik ![]() Daarom toch 1 fotoke van het interieur dat hier zowat half klaar is : ![]() |
|
|||
|
|||
tja, als teaser kan dat wel tellen, mooi!
|
||||
|
||||
Die kan inderdaad tellen!
Ik kan al bijna niet meer wachten tot dat artikel er is! Goed gedaan, jong!
|
||||
|
||||
Damn, that's nice!!
![]() |
|
||||
|
||||
Is het enkel optisch bedrog, of moet de piloot echt veel verder naar voor zitten door die 'zwarte (carbon)doos'? Enfin, ik ga er misschien te gemakkelijk van uit dat het stuur links komt
![]() BTW, werk je de rolkooi moedwillig zijkant per zijkant af voor beter fotostandpunten, of zoek ik den uitleg nu weer te ver ![]() Schitterend werk overigens. Jimbo.
|
||||
|
||||
Geen optisch bedrog, nee. De copiloot zit verder naar achteren (naar het midden van de wagen eigenijk), maar ook dieper dan de piloot. Dat laatste heeft dan weer te maken met het verlagen van het zwaartepunt.
Een extreem voorbeeld hiervan is de Ford Focus. In de laatste 2-3 versies zitten de copiloten zodanig diep in de wagen dat ze nog amper iets kunnen zien van wat zich voor hen afspeelt.
|
||||
|
||||
![]()
Weeral een prijsbeest
![]() |
|
||||
|
||||
Een tweede teaserke; we beginnen de voltooiing te naderen :
![]() |
|
||||
|
||||
We zijn zo te zien weer op weg naar een perfect model.
Ik ben er echt op gebrand om het uiteindelijke resultaat te zien!
|
||||
|
||||
Quote:
Aargh, teaserkes,... ![]() ![]() Wat we zien, ziet er in elk geval wel top uit! |
|
||||
|
||||
Very nice, i'm impressed like always
![]() |
|
||||
|
||||
En een laatste teaserke; om te weten te komen hoe de opbouw tot stand gekomen is zal je moeten lezen in "Modelbouwmagazine" nr 3...
Ik heb het artikel bijna af en zit al over de 10 bladzijden tekst, zonder foto's... ![]() |
|
||||
|
||||
Mooi!
HEEL mooi! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Gewoonweg meesterlijk!
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi , spoiler in carbon gedaan precies of is dat gezichtsbedrog ?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|