![]() |
|
|
||||
|
||||
In aanbouw : Wolf WR7 Ford - Hunt 1979 (FDS 1/43)
Omdat ik af en toe wachttijden moet inlassen bij de bouw van de Subaru en ik eigenlijk ook graag af en toe laat zien waarmee ik bezig ben, heb ik een 1/43 kitje uit de kast gehaald en eraan begonnen.
Het is een very basic kitje van het ondertussen ter ziele gegane FDS, maar met wat moeite kan je er best een leuk en overtuigend model van maken. In elk geval is het bij mijn weten nog steeds redelijk zeldzaam... De echte F1-wagen zag er in 1979 zo uit : ![]() En na een grondlaag en 2 laklagen ziet mijn model er zo uit : ![]() Het is duidelijk dat er nog minstens een derde laklaag aan te pas zal komen, de randen zijn nog veel te bleek... |
|
||||
|
||||
Tof onderwerp. Mijn standaard vraagje dan maar: welk kleur is dat?
![]() |
|
||||
|
||||
Altijd tof é, zo'n klein modelletje in afwachting om verder te doen met het grote werk. Schitterende bolide trouwens; khou wel van die oude, "lompe" bakken.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb nog 2 referentiefoto's gevonden :
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() jan |
|
||||
|
||||
Sinds de vorige foto heb ik er nog één laklaag extra opgespoten, en ondertussen ben ik begonnen de decals te plaatsen :
![]() |
|
||||
|
||||
Tussen de Porsche door heb ik al wat meer decals kunnen plaatsen (1 kant slechts, andere kant is nog "blanco") :
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote: