![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
toyota klaar voor 2002
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#2
|
||||
|
||||
tussenin....
Meestrijden met arrows, jaguar en af en toe bar...
__________________
![]() |
#3
|
||||
|
||||
geen slecht woord over jaguar he maat
![]() denk da ge gelijk hebt. Tijden voorspellen ni veel spectaculairs he
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb helemaal nix tegen jaguar dude
![]() Ge moe da positief zien: Als jaguar top wordt volgend jaar, dan Toyota ook... ![]()
__________________
![]() |
#5
|
||||
|
||||
ik weet niet wat ik van Mcnish mag verwachten. In sportscar was die absoluut de beste maar eenzitters is iets anders he
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#6
|
||||
|
||||
er zal wel IETS goed aan zijn, anders zullen ze em ni in ne f1 zette.
Denk ik toch...
__________________
![]() |
#7
|
||||
|
||||
Met Salo hebben ze er eentje in huis die wel snel is, maar het vaak laat afweten als het minder goed gaat. Buiten z'n periode bij Ferrari (Hockenheim 99 als topper, Hongarije 99 als zware flopper) kan ik niet echt iets spectaculairs vernoemen over hem.
Misschien dat hij in '97 in de Tyrell met volle tank vetrok te Monaco en zonder pitstop aankwam. En McNish bestempelen mede-paddockers (kenners dus ![]() Toyota heeft toch op z'n minst geleerd uit het avontuurtje van BAR: aankondigen dat ze vanaf de eerste race competitief zijn zit er voor Toyota niet bij. Slimme zet toch wel. Of gewoon realistisch ? Een concurrent voor Arrows/Prost/Minardi lijkt me.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#8
|
|||
|
|||
Mc Nish mag toch niet onderschat worden hoor jongens, hij was ooit testpiloot voor McLaren en was toen altijd maar net trager dan Senna. Ondertussen heeft hij veel ervaring bijgewonnen in LM-auto's, die auto's zijn volgens mij niet gemakkelijker te besturen dan een F1 (zij hebben zelfs meer downforce) en zijn zelfs niet zoveel trager. Het grootste nadeel van Toyota's pilootkeuze is volgens mij dat zij geen jonge leeuw hebben om er de vonken te doen afvliegen, maar dat zalwel een bewuste keuze zijn om in het eerste jaar vooral goed te kunnen ontwikkelen met twee ervaren afstellers.
Alee dadenkiké.
__________________
no pain, no gain no guts, no glory ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|