![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 11] 2006 Grand Prix of France
Om te beginnen een beetje humor. De Red-Bull press-release :
Quote:
|
||||
|
||||
Patat,na het vertrek van montoya is er nog een patat.
Iemand al de mottige vleugels gezien waarmee bmw vanaf frankrijk mee gaat rijden? Ik dacht dat de X-wings verdwenen voor de veiligheid? Dan nu de wings vooraan op de cockpit voor de neus van de rijder. 2 opstaande vleugels ![]() ![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=123813 Dit is dan wel veilig ![]() Ze maken hun wagen dan nog eens ontezettend lelijk ook. Zoals hun huidige modellen ![]() Hoeveel salto's zal heidfeld nu maken als die iemand raakt? Nu zal villeneuve de wagen van ralf niet meer kunnen uitwijken ![]() Ik begrijp het toch niet. Ik hoop dat er iets mee gebeurd dat ze het meteen moeten wijzigen ![]() |
|
||||
|
||||
De vriendin van Albers verwacht sneeuw
![]() ![]() foto:motorsport.com trulli heeft een speciale helm: ![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 14-07-2006 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Schumacher had een klein brandje op zijn wagen tijdens de laatste training.
![]() Zijn motor is niet beschadigd. Die van Rosberg moet wel vervangen worden. Volgens de BMW rijders wordt het zicht trouwens niet belemmerd door de verticale vleugels. |
|
||||
|
||||
Qualifs Magny Cours
Kan hier helaas geen beelden zien, alleen de live-timing volgen.
Villeneuve tijdens de trainingen het snelste en nu al uitgeschakeld in eerste quali-sessie? Precies ook maar 3 ronden gereden? En ook Button al geplaatst als 19e?
|
|||
|
|||
Quote:
Schumacher op pole en Ferrari 1-2. Vermoedelijk om zachte Bridgestones en 3 stop strategie. |
|
||||
|
||||
Was wel een aangename qualy om te volgen. Knappe prestatie van de beide toyota's
|
||||
|
||||
yes, schumi is weer op dreef !! te hopen kan hij mergen het gat nog meer dichten..
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Albers heeft ziek tandvlees
Quote:
|
||||
|
||||
Het wordt een pokkesaaie race, ik twijfel echt of ik toch niet naar de MotoGP ga kijken
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De laatste niet-doodsaaie race in Magny-Cours was 1999, en toen waren de weersomstandigheden lichtjes anders. Dat is zelfs de enige boeiende race in M-C geweest die ik me kan herinneren. Misschien op 2000 na, waar DC het aandurfde Schumacher aan te vallen.
Het circuit is saai, en F1 is tegenwoordig ook niet meer zo bijster boeiend te noemen, de meeste actie hebben we gisteren al gehad toen Alonso en Schumacher aan het strijden waren in de laatste kwalificatie. Geloof me, dit wordt een pokkesaaie race, ik hoop voor de volle 100% dat ik verkeerd ben maar ik weet dat ik juist ben. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|