![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting 23 september 2005 - Thema cafe Wheels in Zolder
Zit ik even te kijken naar onze modelbouwkalender, want wat is het weeral lang geleden (van 01 april overigens) dat we nog eens samenkwamen. En jawel, er is weer een modelbouwbijeenkomst gepland op vrijdag 23 september as. in Wheels.
In het voorjaar hadden we spuiten op de agenda staan, maar dat is toen wegens een keertje ziekte en de andere keer wegens Sennake niet daar (ging de cabine meebrengen) naar het najaar verschoven. Ik weet niet of dat dit nu nog een optie is. We zullen wel even zien hier. Verder breng ik zoals altijd wel mijn bouwgerief mee, zodat we eventueel wat kunnen improviseren, mocht het nodig zijn. Als jullie toch graag een bepaald iets besproken zouden willen zien, post het dan maar, dan zien we wel hoever we ermee geraken. Kunnen jullie even deelname bevestigen? Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat? Thema café Wheels Vrijdag 23-sept-2005 dus Starten doen we om 20.00 |
|
||||
|
||||
Ik kom kijken
|
|
||||
|
||||
Count me in. Zeker als die ooit-eens-beloofde spraycan demo er komt
![]() Oh, en pakken jullie deze keer mijn lidkaart wel mee ![]() Jimbo.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal er ook zijn, en ik breng alles mee wat ik sinds de vorige keer gebouwd heb. Dat is heel wat : de Loix Celica, de Solberg Subaru en de Ickx Moby Dick Porsche in 1/24, en dan nog 8 Le Mans winnaars in 1/43... |
|
||||
|
||||
Zal er ook zijn , zal alleen wat later zijn (+-10 uur) .
Wat ik ga meebrengen weet ik nog niet(ga niet alles meebrengen wat ik sinds vorige keer gebouwd heb ![]() ![]() ![]() Seg sennake je kan perongeluk je caterham niet meebrengen zeker ??? |
|
||||
|
||||
Ik kom ook af, en ik breng ook alles mee wat ik sinds de vorige keer gebouwd heb.........1 half gebouwde Ra272
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zal ook alles meebrengen wat ik voor mezelf gebouwd heb... euh niks
![]() De hespvraag, euhrm, hamvraag is, gaan we nog iets opzetten over spuiten met spuitbussen of niet? |
|
||||
|
||||
Ik kom ook af. Ik zal de driewieler nog eens meebrengen (op vraag van Sennake). Verder heb ik eigenlijk niks afgewerkt sinds toen.
![]() Ik ben ondertussen weer aan de tafel gaan zitten en ik kan het chassis van de 300SL (in de staat dat het zich bevindt) tonen voor zover iemand daar interesse voor heeft. Tot dan!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
'k Ga ook een poging doen om er eens te geraken.
Het is ondertussen een tiental jaar geleden dat ik Sennake nog eens aan het werk zag . ![]() Ondertussen wat last gehad van "bouwersblok" ... ![]() |
|
|||
|
|||
Jammer dat het in Zolder is... en dat ik dat weekend de vrijdag avond aan de nieuwe baan begin... anders was ik ook es komen kijken! Ik kan nog immens veel bijleren van jullie!
Gunther |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Lap,het wil weer eens lukken,Ik heb weeral middagpost
![]() ![]() Ik zal proberen om nog langs te komen rechtstreeks van mijn werk . Hangt wel van het weer af want het is zoals dat liedje van Clousseau: "ik rijd met de brommer,..." Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Damn, zolder is wel wat veraf. Vrouwkelief zou niet akkoord gaan. Zal dan maar richting Omloop van Vlaanderen trekken. Iemand een voorkeur van bepaalde bolides op foto? Ik wil me best doen...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|