![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
BRI en zijn laatste wedstrijd
Race Promotion Night
“Enkel tevreden met 2de plaats in klasse 4” Alle hens aan dek ten huize van BRI voor deze laatste wedstrijd van de Zolder Touring Cup. Na een wisselvallig seizoen met up’s en down’s zetten ze in de ateliers te Lint nog even de messen op scherp. “ Dit is zowel voor de wagen als voor mezelf de laatste wedstrijd. Professioneel is het te zwaar om al deze zaken te blijven combineren. Om het even wat er tijdens de 10 uurs wedstrijd gebeurd, met spijt in het hart zal de deur van de Clio definitief dicht gaan” aldus een vastberaden Dries Heyman. BRI kende inderdaad niet veel geluk dit jaar en ook dit zal voor een deel meespelen in de keuze van het team. Telkens waren ze er dicht bij, maar om één of andere reden liep het altijd wel mis. Versnellingsbak, uitgebrande motor tijdens de 12H BTCS, ongeval tijdens de 4de manche van de ZTC, nooit was er ook maar enige tijd om te trainen door al deze technische beslommeringen. “De verstandhouding tussen de jongens van het team was de afgelopen jaren perfect, daar wil ik hen dan ook hartelijk voor bedanken. Het liep niet altijd zoals ik het wilde en misschien verwachte ik soms wat te veel, maar uiteindelijk hebben we toch 5 leuke jaren gehad samen. Deze 10-uurs wedstrijd is echt de laatste, en nog nooit zijn we erin geslaagd de wagen aan de finish te brengen. Ik hoop dan ook dat deze keer Dame Fortuna aan onze kant mag staan. Met een 3de plaats in klasse 4 mogen we niet tevreden zijn, we moeten gaan voor de 2de plaats in het kampioenschap” Met 2 punten achterstand op Sevranckx/Vande Ven is dit inderdaad geen onmogelijke opdracht, maar het gevaar zou wel eens van de 4de plaats kunnen komen. Lievens/Vandecasteele zijn met hun Renault Mégane momenteel bezig aan een goede beurt en hebben het podium in hun vizier. Aan Buytaert/ Van Rompuy kan niemand tippen in deze klasse. Indien ze niet uitvallen zijn ze opnieuw kampioen in klasse 4. Wil BRI voor de laatste maal op het podium dan zullen ze dus enkel rekening moeten houden met de Clio van Sevranckx/Vande Ven. Er van uitgaande dat BRI derde zal worden na Buytaert en Vandecasteele mag Sevranckx niet 4de eindigen. Doen ze dat toch dan staan beide teams met gelijke punten op de 3de plaats en zal het aantal overwinningen en rol spelen. Eindigd BRI bv. op een 10de plaats algemeen dan pakken ze alsnog de 3de plaats omwille van het extra punt dat ze verdienen voor de 10de plaats. “ We zullen er dus keihard voor gaan. Bart en Chris hebben meer dan voldoende kilometers gereden met de Clio dit jaar, ikzelf heb de minste kilometers in de benen zitten op circuit. Misschien vinden we nog een snelle 4de piloot om de wagen te besturen, zoniet doen we het met ons drieën. Langs deze weg wil ik dan ook iedereen bedanken die BRI ooit een steuntje in de rug gegeven heeft, in welk opzicht dan ook. In het bijzonder wil ik alle perskanalen bedanken voor de nodige return die we de afgelopen jaren van jullie mochten ontvangen. Bij deze nodig ik dan ook iedereen uit om op 12 november een kijkje te komen nemen tijdens de Race Promotion Night op Circuit Zolder” Mvg Belgian Race Invest. |
#2
|
||||
|
||||
Veel succes gewenst mannen! Jammer dat jullie stoppen maar ik begrijp jullie beslissing...
__________________
When you didn't exceed the limits, you don't know the limits! |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
|
#4
|
|||
|
|||
Ook juist!! dit had ik moeten weten. Zal dan eens moeten uitzoeken hoe het zit als wij 3de worden en zij 4de op gebied van aantal overwinningen. Deze hebben we beiden niet gehad, dan zullen de 2de plaatsen gaan tellen, dan de 3de waarschijnlijk, enz...
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Waar je zeker gelijk in hebt is in het feit dat er een grote bedreiging uitgaat van Vandecasteele: bvb: Vandecasteele is na 3,6 en 10 uur telkens 2de na de Golf(gemakshalve laten we die nu even winnen) en jullie zijn 3de en wij 4de na 3 en 6 uur maar we kloppen jullie net op de meet en worden 3de en jullie 4de; dan eindigen jullie samen met Vandecasteele met 90 punten en word Vandecasteele 3de in het kampioenschap dankzij de 4 2de plaatsen die hij dan heeft. Ik zou zeggen: niet te veel rekenen maar gewoon ervoor gaan. Doen wij ook. Veel succes trouwens.
__________________
van waar komen je eurobiljetten en waar gaan ze naartoe?? kom het te weten op eurobilltracker |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#8
|
|||
|
|||
Het is dus simpel, we moeten gewoon winnen
![]() Laten we het fair houden op de piste, tijdens de fuif moogt ge uwen beer dan eens uitlaten. |
#9
|
||||
|
||||
Op de piste kom ik nog alleen bij de startgrid.Het rijden laat ik over aan de snelle jongens.
![]() Die beer zal maar een kleintje worden want het vliegtuig naar de vakantie ![]()
__________________
van waar komen je eurobiljetten en waar gaan ze naartoe?? kom het te weten op eurobilltracker |
#10
|
|||
|
|||
@ chauffeur & hoppa
Toch jammer van onze uitval de 2 eerste races... dan hadden we allen wat minder rekenwerk gehad. ![]() Succes mannen en ga ervoor, wij ook natuurlijk ... en dat het op een sportieve manier gaat gebeuren ben ik héél gerust in, we racen al een tijdje samen en kennen elkaar inmiddels, Hé ? Doei Luc GM RACING |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De beslissing om te stoppen met rijden, da's iets anders vaneigest. ![]()
__________________
When you didn't exceed the limits, you don't know the limits! |
#12
|
||||
|
||||
Ik hoop regelmatig naar u allen te kunnen zwaaien tijdens de laatste 2,5 u race want als't goed is zit ik dan voor m'n allerlaatste relais aan't stuur van onze 156 2.5v6 . Idd. ik stop er ook mee tenzij iemand me volgend jaar een Free Arrive & Drive aanbiedt (wishfull thinking vrees ik...) .
|
#13
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik auto's ga runnen. Klanten genoeg volgend jaar blijkbaar
![]()
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() sorry, voor het off-topic gaan ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|