![]() |
|
|
||||
|
||||
Daar staat geen Spa meer tussen...............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ook geen zandvoort het kan zijn dat de contracten nog niet rond zijn duurt
in zandvoort altijd erg lang ,kan me niet voorstellen dat ze niet komen er kont altijd genoeg volk. spa is denk ik officeel uitgesloten staat ook niet op de spa site kalender is net uit. |
|
|||
|
|||
Het is zeker. Spa krijgt dit jaar de DTM niet over de vloer.
Dus in 2006 krijgen we 10 DTM weekends. Mvg... |
|
||||
|
||||
Waarom naar DTM gaan in Spa, slaag kan je toch overal krijgen ????
|
|
|||
|
|||
Zo ver zouden ze het dit jaar niet meer laten komen als er een race was in Spa-Francorchamps.
Ze zijn vorig jaar hierdoor genoeg gestraft. Mvg... |
|
||||
|
||||
Oef, daar hebben de Duitsers flink in het zand moeten happen. Zou ook te gek voor woorden zijn als er op 100 km van elkaar een tweetal topevenementen zouden doorgaan. Nog eens een keer een goede beslissing van de RACB om deze datum te weigeren voor de DTM.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Heeft RACB die datum zelf geweigerd?
't Maakt me er wel gemakkelijker op natuurlijk, nu zullen het de WS worden dat weekend, en dus geen gepieker meer over wat wel. Ik vind het toch jammer dat de DTM niet meer komt. Ik vind die wagens toch echt wel de moeite om ze live aan het werk te zien en horen. Mss toch eens naar Zandvoort of Nurburgring dan, als die datums wat gunstig vallen.
|
||||
|
||||
DTM kalender 2006:
09.04.2006 Hockenheim (D) 30.04.2006 Lausitzring (D) 21.05.2006 Oschersleben (D) 02.07.2006 Brands Hatch (GB) 23.07.2006 Norisring (D) 20.08.2006 Nürburgring (D) 03.09.2006 Zandvoort (NL) 24.09.2006 Barcelona (E) 15.10.2006 tba 29.10.2006 Hockenheim (D) Jammer dat er in Francorchamps geen DTM meer is De locatie van 15 oktober is nog niet bekend
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou die Uniroyal-toren niet opnieuw een doorn in de band zijn geweest? ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Wij hebben tot het laatste uur met de mensen van Dunlop aan de marketing zitten werken voor DTM Spa, er zijn talloze vergadering geweest hieromtrent. Dunlop koos in dat kader ook voor BTCS, budgetten waren beschikbaar. Ik denk niet dat je Dunlop of DTM enige vinger kan wijzen in het geval van Spa, iedereen was er klaar voor, ja zelfs de marketing ![]() |
|
||||
|
||||
Voor zover ik het wereldje begrijp (verbeter me als ik er compleet naast zit) moet elke kalender door de FIA en/of haar nationale vertegenwoordigingen worden goedgekeurd. Ook het DTM valt onder een bepaald FIA-stramien.
Uiteindelijk moet de RACB die datum van de DTM goedkeuren. Verschuiven naar de datum van de Euroraces was geen optie voor de Duitsers. Want dan is het WK voetbal in die Heimat aan de gang. Dat de RACB geen twee topevenementen in één weekend toelaat is niet meer dan logisch. Waarom de WSbR wel werden goedgekeurd en de DTM niet? Geen idee. En wellicht hebben de negatieve ervaringen van de ITR in 2005 op Spa de beslissing versneld om te zeggen: "Schluss damit!"
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Ik zeg nergens dat DTM, de Duitse bond of Dunlop hier met de vinger moet gewezen worden. De Uniroyal-toren wordt gesponsord door Uniroyal. In 2005 moest de merknaam Uniroyal tijdens de DTM-race vakkundig weggemoffeld worden en dat hebben ze bij Uniroyal -gezien lopende contracten- niet in dank afgenomen. En ze zouden dat ook in 2006 niet gewaardeerd hebben. ![]() Gisteren waren de Belgische kalenders zo goed als klaar mét DTM, toen RACB plots te lezen kreeg dat DTM niet doorging. De DTM was verplaatst naar 4 juni, maar om bepaalde redenen (eentje, niet de minst belangrijke, staat hierboven) heeft de Duitse bond op aangeven van ITR Spa geschrapt.
www.skynet.be/pitstoptv Last edited by Peter Baert; 19-01-2006 at 09:53. |
|
||||
|
||||
Nog een keer de Duitsers aan het woord:
Quote:
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|