![]() |
|
|
||||
|
||||
Wie krijgt er een Corvette C6R van de kerstman?
Quote:
Zoals bekend hebben de teams Holzer en Phoenix na het stoppen van het DTM Opel programma nog niet veel omhanden voor 2006. Holzer heeft wel nog een F3 en Formule BMW lopen. Tja dan Phoenix........wat gaan we doen in 2006? Misschien met een C6R in het FIA GT? E.e.a. wordt besproken in de Autosport van 03-11-05. *De eerste vraag: Hoeveel C6R's komen er beschikbaar voor 2006? 1? 2? Gaat Pratt & Miller er nog wat extra produceren? *Wie is er allemaal in de running? Uiteraard GLPK Carsport, Phoenix en een nog onbekende 3de partij. Sterke troef van GLPK Carsport is de sterke relatie tussen Toine Hezemans en GM Topman Bob Lutz. Sterke troef van Phoenix is, gezien het gedwongen DTM-vertrek, dat ze naar alle waarschijnlijkheid een GoedMaker kunnen verwachten ![]() *Indien er maar één C6R naar Europa komt en hij mocht terechtkomen bij Phoenix, wat dan met de C5R van GLPK Carsport. Deelnemen aan het FIA GT heeft mijn inziens weinig tot geen nut. Een C5R die sneller is dan een C6R is niet logisch. Mocht dat wel zo zijn dan zal GM daar wel iets tussen steken ![]() Heerlijk, zo'n Autosport artikel dat meer vragen oproept dan dat er beantwoordt worden ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
waarom zou GLPK niet kunnen meedoen met de C5R in FIA-GT, als er ook een C6R komt?
Pacific Coast reed dit jaar toch ook met een C5R in ALMS?
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis is Holzer dit jaar niet meer actief geweest als team in het DTM. Volgens mij bestond het OPC team uit mensen van Opel (OPC), Phoenix en misschien wat voormalige Holzer mensen. Kortom ik verwacht niet dat Holzer meedoet voor de Corvette's.
Ik denk niet dat er maar 1 C6R naar Europa komt. Ik heb de indruk dat Corvette tevreden is over de resultaten. Indien Phoenix ook interesse heeft dan lijkt het me logischer dat Phoenix en GLPK-Carsport beide 1 C6R krijgen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk wel dat men met de C5R nog aardig mee kan doen, maar om continue vooraan te strijden zal men een C6R moeten hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik hier vertel is puur speculatief. Maar dit is volgens mij de opzet van GLPK Carsport voor 2006 : een nieuwe C6R voor FIA-GT en het C5R "afdankertje" naar de Belcar. Is ook gemakkelijk, zowel voor technische omkadering als piloten om met materiaal van hetzelfde merk te werken. Het plannetje wordt wel overhoop gehaald als men bij GM zo geen C6R kan lospeuteren. Last edited by Baron; 04-11-2005 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Pacific Coast is voorheen toch enkel in Toyota Atlantic actief geweest?
|
|
||||
|
||||
Pacific Coast heeft zelf teveel aan die wagen veranderd, andere vernsnellingsbak, ander soort remschijven,...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
chocodramas
![]() |
|
||||
|
||||
Die endurance-yokohama's zijn helemaal zo beroerd niet. BAM! heeft er dit jaar LeMans op gewonnen, vergeet dat niet. Ze zijn in ieder geval lang zo slecht niet als die touringcar banden.
|
|
||||
|
||||
maar toch, het beste (lijkt mij) is hem gewoon op de banden laten staan zoals het echte team ermee reed..
|
|
||||
|
||||
dat doet glpk toch ook niet?
|
||||
|
||||
Quote:
het zou mooi zijn moest volgend jaar glpk en een ex dtm-opel team een corvette krijgen (met liefst dan ook nog eens opel dtm rijders reuter,fassler,dumbreck of bleekemolen. en dan ook nog eens met sponsering van valvoline,playboy stern of GMAC en ik ben weer tevreden voor 2006 ![]() ![]() moesten er 2 corvette c6r in de fia gt komen zou het wel echt mooi zijn, want waarschijnlijk komen er een heel deel aston martin's, dan zullen er ook nog veel snelle maserati's zijn en dan ook nog wat 550's of 575's.. en met een tegen dan al weer jaar oudere c5r wordt het moeilijker en moeilijker... Last edited by smiley; 06-11-2005 at 21:30. |
|
||||
|
||||
Ik lees net het volgende op Italiaracing.net
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|