![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 21 april 2006 - Thema cafe Wheels in Zolder
Tada, de volgende meeting is, op het moment dat dit bericht gepost wordt, voor het einde van volgende week. Op de agenda staan voorlopig:
- Planning seizoen 2006/2007 - Korte modelbouwquiz met enkele leuke vragen én dito prijzen! - Bespreken modellen - Varia - Pintje drinken Dit keer gaan we geen practische demo doen - het moet niet altijd werken zijn nietwaar ![]() Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat? Thema café Wheels Vrijdag 21-apr-2006 dus Starten doen we om 20.00 En ook nu gaan we weer proberen van de laatste een rondje te laten betalen!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal er zijn.Vergeet de helicopter demo niet of is hij al kapot
|
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn ...
|
||||
|
||||
Voor diegenen die nog interesse / behoefte hebben aan de Artline stiften voor het intekenen van paneellijnen ...
6 verschillende diktes te verkrijgen waaronder 0.1 - 0.2 -0.8 Verkrijgbaar in zwart - rood - blauw en ik denk ook groen. Prijs € 1.85 / stift (exacte diktes volgen morgen) |
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
@Racer: Ik ga morgen eens langs in Grimbergen voor uw materiaal.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kunnen we de data van de meetings van 2006 niet met 1 week opschuiven zodat ik ook ens ne keer op tijd kan komen ipv telkens "een vat" te moeten geven ![]() ![]() ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal ook weer komen.Tot vrijdag
Walter BMW M5....Kraftbayer! |
|
|||
|
|||
Ik kom ook zeker...
Mijn grief incasseren, kwissen, lidgeld betalen en Huudo wat ambeteren! ![]() @ Dominique: breng ik mijn chassis mee om nog eens te passen in een rapke? G. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Ok, was gewoon om te weten...
|
|
||||
|
||||
Zal er ook weer zijn
|
|
||||
|
||||
Dan kom ik ook Litel attack
http://24hfrancorchamps.blogspot.com/ Last edited by Guido; 18-04-2006 at 23:26. |
|
||||
|
||||
Heb even de kleuren aangepast, volgens de bedoeling, neem ik aan.
![]() Korte update van wie er zal zijn: - Huudo - brengt een deel v/d quiz mee en gerief voor Mfahrer - Sennake - brengt een ander deel v/d quiz mee - Racer - kijkt al uit naar de heli-demo - gulfclk - brengt wat stukken van zijn Scooby mee - Dominique - brengt racer zijn spullen mee - Nismo - die geen vat moet geven, owv op voorhand gemeld ![]() - Walter - komt ook, zoals we gewoon zijn van hem - Mfahrer - brengt zijn lidgeld mee, en als ie Huudo niet te veel ambeteert, krijgt hij zijn kits ook mee ![]() - Big Attack - brengt een deel prijzen mee voor de quiz - Danny - komt voor "little attack" spelen Zoals jullie kunnen zien, zal het weer een avondje worden om nu al naar uit te kijken. Iedereen lijkt ook nu weer wat mee te brengen, dus dat beloofd! |
|
||||
|
||||
Ik breng uiteraard ook het deel van de Ducati mee dat al af is...
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook weer bij zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|