![]() |
|
|
||||
|
||||
We kunnen misschien een nieuwe poll aangaan ... hoeveel sneller of langzamer denken jullie dat het circuit wordt?
|
||||
|
||||
op dit moment is het véél langzamer
![]() achteraf denk ik toch wel 1,5 à 2 seconden trager omdat de chicane voor de berg trager wordt.
|
||||
|
||||
Een poll maken zal lastig gaan. Ten opzichte van welke klasse en welke keuze opties moeten we dan een vergelijking maken? Vandaar deze creatieve variant
![]() 2005 World Series by Renault 3.5 => 1.18.066 => Victory Engineering/Enrico Toccacelo => 1ste kwalificatie 30-04-05 Eurocup FRenault 2.0 => 1.28.856 => Micheal Ammermuller / Jenzer Motorsport => 2de kwallificatiesessie Belcar => 1.29.845 => SRT C5R / Goossens => 2de kwalificatie sessie New Race Festival 26-03-05 Vermoedelijk zal het verschil in snelheid tussen een '05 wagen en '06 wagen het kleinste zijn bij de WSbR 3.5 en de FRenault 2.0 omdat deze wagens zo goed als niet veranderen. We rijden dus met gelijkwaardig materiaal. De kwaliteit/snelheid van de snelste coureur(ook al zijn het twee verschillende personen) zal over 2 seizoenen niet veel verschillen. Ik denk dat we de beste indruk qua verschil in rondetijden krijgen in deze twee klassen Mocht de SRT C5R in 2006 een 1.32.00 op de tabellen zetten met piloot X dan zit je nog altijd met de vraag: Hoeveel van dat verschil is te wijten aan het circuit en hoeveel aan piloot X? Mijn gokjes voor 2006 WSbR 3.5 => 1.19.626 FRenault 2.0 => 1.30.642 Belcar=> 1.31.029 Vertraging: * Nieuwe geknepen 1ste chicane * Het eerste weekend van 2006 zijn de World Series. Dus het nieuwe asfalt is "groen" zoals ze zeggen. Nog niet veel rubber ingereden Versnelling * Compleet nieuwe asfaltlaag, in de loop van het seizoen moet dat dus sneller worden. Wie volgt met zijn gokje? Kunnen we eens kijken op het einde van het seizoen wie er gelijk heeft ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 03-02-2006 at 11:59. |
|
|||
|
|||
![]()
Ik voorspel regen bij alle wedstrijden in 2006. Dan gaan jouw prognoses lekker de mist in
![]() ![]() ![]() C U |
|
||||
|
||||
Is er een gedetailleerde technische tekening van de nieuwe chicane? Kwestie van een beetje een berekende gok te doen.
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht tijdens de officiele testdag van de Belcar in Zolder een tal van schuivers en spins.
Mvg... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Niet te veel schuivers hé, ben wel benieuwd hoe het nieuwe asfalt zal zijn tijdens een "wet race" ???
De nieuwe zg. Zoab asfaltering zoals deze op de openbare weg wordt toegepast heeft als voordeel veel minder spray bij regen maar als groot nadeel veel gladder en dus een langere remweg en minder grip in de bochten. En hopelijk ook niet zoals eind jaren 80 in Francorchamps tijdens de F1 race, of zelfs toen nog voor de start, dat de race werd afgeblazen doordat door de extreme hitte het asfalt gewoonweg smolt en daardoor niet geracet kon worden. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
dat herinner ik mij toch niet ze?
|
||||
|
||||
Als het asfalt beter is zou het zelfs kunnen dat de tijden naar beneden gaan...
ik denk dan vooral aan de eerste chicane waar nu een ferme put ligt en de bianchi waar er indien het regent altijd een ferme plas ligt...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat men in Zolder in 2006 (met de Corvette C5-R wel te verstaan) 1.30.800 gaat rijden.
Greets, Dr. Jozz
|
||||
|
||||
ik denk dat het circuit uiteindelijk sneller zal zijn...
Corvette C5-R 1.28.657
|
||||
|
||||
circuit zal iets sneller zijn +- 1 seconde
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|