![]() |
|
|
||||
|
||||
Mini Cooper ( II )
Ik had al eerder gesproken voor een groene Mini te bouwen. Het was eerst de Donna Mini maar omdat het om een Cooper S is gaat het niet door. Het moet een gewone Cooper zijn.
Ik vertrek weer van deze kit (9 € in den Blokker) ![]() Ik ben er al een tijdje mee bezig, daarom foto's in een verdere stadium. Hier staat hij al in zijn groene kleur. ![]() Het tweede kleur ![]() En een dry fit met ruiten. De zijruiten vanvoor zijn uitgefreesd en in de achterste zijruiten zijn luchtgaten geboord. ![]() De piloot, ik heb gekozen voor een resin piloot met een halve lexan interieur. Normaal is het een volledig lexan interieur met de piloot "ingebouwd" (zie andere mini's) ![]() De decals komen van Jens Scaleracing. ![]() ![]() ![]() Tussen het groen en zilver gedeeldte komt er nog een rode lijn. J. |
|
|||
|
|||
Super kleuren voor de mini! Dat wordt weer een beauty!
G. |
|
||||
|
||||
lijkt verdacht veel op de DTM kleuren van Kaffer zijn A4
maar tis dan ook echt een mooie livery zeker op deze mini ! |
|
||||
|
||||
![]()
Mooie MINI Johan.Echt een speciale kleurcombinatie.Het gaat weer mooi worden.
Groeten. BMW ...Kraftbayers! |
|
||||
|
||||
Mooie kleuren combinatie, en die velgen passen er wel zeer mooi onder.
![]() |
|
||||
|
||||
Knappe kombinatie mooi
![]() |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen voor jullie gedacht.
Gérre, je hebt gelijk, het is een beetje afgekeken van de A4 van Kaffer. J. |
|
||||
|
||||
Hier de foto's van het afgewerkt model. Hij heeft al een paar testronden gereden en hij is zo snel als zijn voorhanger, en dat was een rappe zunne
![]() De body weegt 3gr meer als zijn voorhanger door de resin piloot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voila mannen, commentaar is welkom en complimenten ook Groeten, Johan |
|
|||
|
|||
Alweer schitterend hé Johan!!!
Ge gaat voor een concours d'élégance beker zeker bij Willy! ![]() G. |
|
||||
|
||||
Zeer mooie mini cooper !
Hij ziet er zelfs snel uit ![]() |