![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 10] 2006 Grand Prix of the United States
In doezel en slaaptoestand deze race bekeken, na de safetycar ben ik een stuk van de film kwijt
![]() De rest van de race, voor zover ik die bewust heb meegemaakt, was er een van 13 in een dozijn. Gevoelsmatig meer lege plekken dan vorig jaar op de tribune. Ferrari was dominant dit weekend. Lag dat aan Ferrari? Nee, waarschijnlijk aan Michelin die een verdomd zekere compound richting Indy hebben verstuurd ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 02-07-2006 at 22:40. |
|
||||
|
||||
eindelijk schumi nog eens..
![]() ![]() jammer voor ralf.. hij had nog voor alonso kunnen eindgen.. schumi maakt deze race toch wel een goed aantal punten goed ![]() |
|
||||
|
||||
uitspraak van alonso
Quote:
ik hoop nu echt dat schumi de volgende races nog meer kan goed maken.. dat zou ook ineens het kampioenschap terug mooi maken |
|
||||
|
||||
In San Marino leek Alonso me anders wel een stuk sneller. Alleen raakte hij er niet voorbij. Geen idee welke andere GP ze nog gewonnen hebben of welk verloop die had.
|
||||
|
||||
Op de Nürburgring heeft Schumacher Alonso eerlijk en op snelheid verslagen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe Rosberg erin geslaagd is om als enige rijder buiten de punten te eindigen? Geklopt door Liuzzi in Torro Roso. Was de Williams zo slecht te besturen?
|
|
||||
|
||||
ik denk het wel, want hij had zich ook al ver vanachter gekwalificeerd
|
||||
|
||||
Ja, er was iets wat niet echt klopte, want Liuzzi bleef ronden lang moeiteloos hangen, en ging Rosberg dan toch vrij weergaloos voorbij. Knap resultaat en een verdiend punt voor Liuzzi die ik dit seizoen enorm sterk vind presteren (y)
|
|
||||
|
||||
Niemand iets te zeggen over monteiro-sato?
Banzai wordt nu aan monteiro doorgegeven ![]() Vorig jaar al villeneuve van de baan gekegeld en montoya. Dit jaar albers en sato. Maar ja,wie was het weer. Tuurlijk,sato ![]() Ach ja,monteiro moet eens leren volwassen worden. vorig jaar deed hij ook niets verkeerd met villeneuve en montoya. Met albers was het een raceincident. En sato kwam weer van ver af "volgens monteiro ![]() Als je de beelden zag was het maneuver van sato fair. Maar eentje liet absoluut geen ruimte. Pats.Ja banzai monteiro. Ach,hij durft zichzelf nu niet onder ogen komen omdat die ingehaald werd door een super aguri ![]() Knappe prestatie van jacques villeneuve. Hij doet het heel goed dit jaar en erg constant te vinden bij de punten ![]() Ik hoop dat theissen daar toch eens aan denkt. Het is door pech dat villeneuve minder punten heeft dan heidfeld. Hoewel ook hij het erg goed doet ![]() |
|
||||
|
||||
euhm, ik denk dat ik een een andere race dan jij heb gezien dan... Ik zag Sato die veel te laat remde, Monteiro die instuurde zonder dat Sato er langs zat en vervolgens zag ik Sato de bocht afsnijden en zo Monteiro rammen...
|
|
|||
|
|||
Er zou een verklaring zijn voor gebrek aan snelheid voor Renault: Michelin had inderdaad opgedragen om veiligere band te gebruiken om zo problemen te vermijden, nadat tijdens de oefensessie de snellere band beschadigd bleek
![]() Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|