De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 14-04-2006, 01:47
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular

in aanbouw:peugeot 206wrc vasin"itera"ek2003

Zal mijn nieuw projectje teug posten: een peugeot 206 wrc van vassin met de itera kleuren van het europees kampioenschap 2003.

Dacht zo bij men eigen zal nog eens een peugeot maken,het is al zo lang geleden ben nog maar net begonnen dus nog geen foto's enkel 1 van de echte wagen

Reply With Quote
Old 14-04-2006, 10:26
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Interessant onderwerp. Tegenwoordig kan er al een hele collectie "Kronos Rallywagens" gebouwd worden. Deze, de Condroz versies, de Xsaras enz, maar goed we wijken af.

Veel geluk en plezier ermee.
Reply With Quote
Old 14-04-2006, 15:05
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
Interessant onderwerp. Tegenwoordig kan er al een hele collectie "Kronos Rallywagens" gebouwd worden. Deze, de Condroz versies, de Xsaras enz, maar goed we wijken af.

Veel geluk en plezier ermee.
de 206 van snijers,de mevuis,princen,cols,thiry,de c2 van thiry,de 206 van die pool(kan zijn naam niet schrijven ) als je het bekijkt kan je er idd al een heeleboel van kronos maken
Reply With Quote
Old 17-04-2006, 22:38
HF_INTEGRALE's Avatar
HF_INTEGRALE HF_INTEGRALE is offline
De Paddock Regular

Peugeot 206 WRC

En vergeet ook het "Silver Team" niet ...
'k Heb hier nog een Peugeot 206 WRC met Tanskit liggen van Miguel Campos (Ieper '03) (ook in de Itera-Livery) en een Peugeot 206 WRC met Transkit (M. Campos) (MC '04). Beiden in het "Silver" (hoe kan het anders ...)
Wat wel al héééél lang op m'n lijstje staat, en ook door Kronos geprepareerd werd, is de Peugeot 306 Maxi (Jean Pierre Van de Wauwer - MaxiToys - Condroz '97)
Misschien ooit ?
Regards,
555
Reply With Quote
Old 17-04-2006, 22:48
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Die van campos heb ik ook al gemaakt,vindt ik ook een zeer mooie 206,en en zeer vriendelijke piloot
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12409

die van thiry van 2003 zou ik ook nog eens moeten maken
Reply With Quote
Old 18-04-2006, 09:09
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by HF_INTEGRALE
En vergeet ook het "Silver Team" niet ...
'k Heb hier nog een Peugeot 206 WRC met Tanskit liggen van Miguel Campos (Ieper '03) (ook in de Itera-Livery) en een Peugeot 206 WRC met Transkit (M. Campos) (MC '04). Beiden in het "Silver" (hoe kan het anders ...)
555
Die Itera sponsoring is dat niet gewoon omdat het EK door Itera werd ondersteund...
Old 20-04-2006, 20:13
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

even een foto genomen van de decals,jammer van de kwaliteit,zoals de achter zijde niet doorzichtig is,en bij de naamen van piloot en co zie je dat enorm goed,jammer genoeg

Reply With Quote
Old 20-04-2006, 21:17
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Dat is inderdaad wel jammer. Van welk merk zijn deze decals?

Misschien moet je een scan van het namengedeelte maken en mij mailen... Als ik dan mijn decals voor de Trabant ga maken, dan print ik deze gewoon mee. Het is maar een voorstel... Maar ook hier ga je wel wat geduld moeten hebben, want die decals zijn nog niet bij Domino verkrijgbaar.

Allez, ik ga dat proberen he, want mijn pc kan ook niet in het wit printen... Maar dat probleem moet denk ik oplosbaar zijn...

EDIT:

Heb net even mijn reeds gemaakte modellen bekeken... Ik ga niks beloven want het zal moeilijker zijn dan ik dacht...

grtzzz

Last edited by Loeten; 20-04-2006 at 21:24.
Reply With Quote
Old 20-04-2006, 21:25
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Het merk van de decal's is cb.com. ,en van die namen is zeer vriendlijk maar zal het zo laten,kzal zien wat het heeft kan dan later mss toch nog veranderen.

heeft er iemand ervaring met decals van cb.com? van pasvor en sterkte enzo..

de wagen is al in het blauw zal morgen ofzo een foto nemen.
Reply With Quote
Old 20-04-2006, 21:29
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
heeft er iemand ervaring met decals van cb.com? van pasvor en sterkte enzo..
Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar volgens mij was er hier al eens een discussie over CB COM waarbij toen gemeld werd dat ze niet zo stevig zijn... Dus een gewaarschuwd bouwer is er 10 waard...

Owja, nog geen bericht van je transkit. Als ie binnen is, laat ik het je weten. Dit weekend ben ik op weekend, dus ik kan pas ten vroegste maandag of dinsdag naar de post om het door te sturen.

Grtzz en ben benieuwd naar de pics...
Reply With Quote
Old 20-04-2006, 21:31
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Loeten
Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar volgens mij was er hier al eens een discussie over CB COM waarbij toen gemeld werd dat ze niet zo stevig zijn... Dus een gewaarschuwd bouwer is er 10 waard...

Owja, nog geen bericht van je transkit. Als ie binnen is, laat ik het je weten. Dit weekend ben ik op weekend, dus ik kan pas ten vroegste maandag of dinsdag naar de post om het door te sturen.

Grtzz en ben benieuwd naar de pics...
ok geen probleem,alvast bedankt,en meteen als ik prijs weet schrijf ik het over
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 03:41
scoobyfreak's Avatar
De Paddock Regular

Even een kleine opdate van de peugeot, de kas is gespooten in het blauw met een souitbus van autolak(had die nog staan van de lancer van snijers en de peugeot van loix) en aangezien het toch de zelvde wagen en kleur is :d do onderkant is ook gedaan,enkel nog de karters.En ben bogonnen met de binnenkant.

sorry voor de slechte foto's
Reply With Quote
Old 23-04-2006, 22:54
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Goe bezig en zo slecht vind ik de foto's nu ook weer niet.
Trouwens, als je model maar goed is, dat is het voornaamste. Prachtige uitvoering deze Itera-versie.

Grtzzzzzzz Nismo
Reply With Quote
Old 24-04-2006, 10:46
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Dan heb je eens een speciaal modelleke om te bouwen, dan trekken de decals op niks. De witte lijnen van de globe rond ITERA zijn veel te dik en de voorgeprinte achtergronden bij de Itera logo's en straffer nog de rijdersnamen, vind ik echt niet kunnen. Wanneer gaan ze bij CBCom nu eens deftige decals leren maken....

@ Scooby,
Goed bezig zou ik zeggen, maar ik hoop dat het gespoten blauw overeenkomt met het blauw van de decals. Anders zal het resultaat toch niet zo overtuigend zijn, vrees ik. Prettige verderzetting in ieder geval.
Reply With Quote
Old 24-04-2006, 19:06
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ziet er inderdaad al heel goed uit hoor Scooby. Houden zo en verder "boeren". Hopelijk passen de kleuren van de decals want anders is het weer om gek te worden... Of zou er naast CB-COM nog een decalset hiervan bestaan bij een andere leverancier. Ik hou al mijn hart(je) vast als ik aan mijn eigen CB-COM's denk... Trouwens, mijn decalvel van Racing43 / Big Model waren ook niet zo super...

Grtzzzz
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules