![]() |
|
|
||||
|
||||
in aanbouw:peugeot 206wrc vasin"itera"ek2003
|
|
||||
|
||||
Interessant onderwerp. Tegenwoordig kan er al een hele collectie "Kronos Rallywagens" gebouwd worden. Deze, de Condroz versies, de Xsaras enz, maar goed we wijken af.
Veel geluk en plezier ermee. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Peugeot 206 WRC
En vergeet ook het "Silver Team" niet ...
'k Heb hier nog een Peugeot 206 WRC met Tanskit liggen van Miguel Campos (Ieper '03) (ook in de Itera-Livery) en een Peugeot 206 WRC met Transkit (M. Campos) (MC '04). Beiden in het "Silver" (hoe kan het anders ...) Wat wel al héééél lang op m'n lijstje staat, en ook door Kronos geprepareerd werd, is de Peugeot 306 Maxi (Jean Pierre Van de Wauwer - MaxiToys - Condroz '97) ![]() Misschien ooit ? Regards, 555 |
|
||||
|
||||
Die van campos heb ik ook al gemaakt,vindt ik ook een zeer mooie 206,en en zeer vriendelijke piloot
![]() http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12409 die van thiry van 2003 zou ik ook nog eens moeten maken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad wel jammer. Van welk merk zijn deze decals?
Misschien moet je een scan van het namengedeelte maken en mij mailen... Als ik dan mijn decals voor de Trabant ga maken, dan print ik deze gewoon mee. Het is maar een voorstel... Maar ook hier ga je wel wat geduld moeten hebben, want die decals zijn nog niet bij Domino verkrijgbaar. Allez, ik ga dat proberen he, want mijn pc kan ook niet in het wit printen... Maar dat probleem moet denk ik oplosbaar zijn... EDIT: Heb net even mijn reeds gemaakte modellen bekeken... Ik ga niks beloven want het zal moeilijker zijn dan ik dacht... grtzzz Last edited by Loeten; 20-04-2006 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Het merk van de decal's is cb.com. ,en van die namen is zeer vriendlijk maar zal het zo laten,kzal zien wat het heeft kan dan later mss toch nog veranderen.
heeft er iemand ervaring met decals van cb.com? van pasvor en sterkte enzo.. de wagen is al in het blauw zal morgen ofzo een foto nemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Owja, nog geen bericht van je transkit. Als ie binnen is, laat ik het je weten. Dit weekend ben ik op weekend, dus ik kan pas ten vroegste maandag of dinsdag naar de post om het door te sturen. Grtzz en ben benieuwd naar de pics... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Even een kleine opdate van de peugeot, de kas is gespooten in het blauw met een souitbus van autolak(had die nog staan van de lancer van snijers en de peugeot van loix) en aangezien het toch de zelvde wagen en kleur is :d do onderkant is ook gedaan,enkel nog de karters.En ben bogonnen met de binnenkant.
![]() ![]() ![]() ![]() sorry voor de slechte foto's |
|
||||
|
||||
Goe bezig en zo slecht vind ik de foto's nu ook weer niet.
Trouwens, als je model maar goed is, dat is het voornaamste. Prachtige uitvoering deze Itera-versie. ![]() Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Dan heb je eens een speciaal modelleke om te bouwen, dan trekken de decals op niks. De witte lijnen van de globe rond ITERA zijn veel te dik en de voorgeprinte achtergronden bij de Itera logo's en straffer nog de rijdersnamen, vind ik echt niet kunnen. Wanneer gaan ze bij CBCom nu eens deftige decals leren maken....
![]() @ Scooby, Goed bezig zou ik zeggen, maar ik hoop dat het gespoten blauw overeenkomt met het blauw van de decals. Anders zal het resultaat toch niet zo overtuigend zijn, vrees ik. Prettige verderzetting in ieder geval. ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad al heel goed uit hoor Scooby. Houden zo en verder "boeren". Hopelijk passen de kleuren van de decals want anders is het weer om gek te worden... Of zou er naast CB-COM nog een decalset hiervan bestaan bij een andere leverancier. Ik hou al mijn hart(je) vast als ik aan mijn eigen CB-COM's denk... Trouwens, mijn decalvel van Racing43 / Big Model waren ook niet zo super...
Grtzzzz |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|